Followers

Sunday, May 2, 2010

kurus! kurus! kurus!

Wahai kengkawan sekalian especially sebelah duduk, tepi meja, depan kusi...
Perlu pertolongan kalian dengan kadar segera!!
Sila pastikan ako menjaga pemakanan ako selama beberapa minggu ini..
Sudah tiba masa nya ako menjaga segala bentuk makanan yang masuk ke dalam mulut dan hadam di dalam pewot. Ada masa lagi sebulan untuk merialisasikan impian ako selama ini.

Wahai kengkawan sekalian,
Tolong perhatikan, teguran dan apa jua yang boleh membantu ako dalam menjayakan misi nan satu ini. Ako hanya punya masa lebih kurang sebulan saja lagi. Apa kowang tidak mahu lihat ako kelihatan langsing, cantek pada hari itu nanti??!!

Oh, ako betul-betul perlukan pertolongan kamu sumer!
Tegur!
Nasihat!
Amaran!
Ingatan!

Segalanya ako perlukan dari kowang..

Yeah..... ako jua mahu kelihatan lebih anggun pada hari itu!!
Tak mustahil kan ;-)

Nota Jemari: bagi permulaan, harus dimulakan dengan sarapan esok!! *jeling kengkawan sebelah*

9 comments:

kak su said...

Salam AKO.

Selamat berkenalan...

Senan jeer dik...percaya..lah...
HANYA makan Oat je la...pasti jadi..
jantung pun baik kelestrol sure lari...cabut...
Cuba ya...jgn x coba..

Wslm.

.::WaNiE::. said...

mana bolehh sarapan tetapp kene amik hehehehe

AKO said...

kak su,
dah pernah try makan oat hehe tp x lalu... ada lagi akt umah tu x berusik pun

wanie,
ye ye bekfes mmg takkan tglkan hehe

mya said...

aku ada jadual pemakanan diet seimbang. kalau ko nak, nanti aku email kan ek..
confirm sebulan leh kurus. he he..

AKO said...

wah siyes ke beb??? harus la ako nak mencuba kan... ok ok nnt ako minta kat email hehe tq tq

Anonymous said...

ret,,ko nk pki gaun pengantin ke spr beria nau nk kurus nie?

hehehe..

sri,

AKO said...

sri,
hahaha no komen

Anonymous said...

beb.. apa ada hal? skang pn da chantek.. kurus2 sgt pn, aku rasa tak seronok sgt mata memandang. peh. hehehe

akuFARA? :)

AKO said...

fara,
erkkk x sonok mata memandang ker ko rasa x sonok hati ko rasa tercabar hehehhe laarikkkkkkkkkkk :p