kurus! kurus! kurus!

Wahai kengkawan sekalian especially sebelah duduk, tepi meja, depan kusi...
Perlu pertolongan kalian dengan kadar segera!!
Sila pastikan ako menjaga pemakanan ako selama beberapa minggu ini..
Sudah tiba masa nya ako menjaga segala bentuk makanan yang masuk ke dalam mulut dan hadam di dalam pewot. Ada masa lagi sebulan untuk merialisasikan impian ako selama ini.

Wahai kengkawan sekalian,
Tolong perhatikan, teguran dan apa jua yang boleh membantu ako dalam menjayakan misi nan satu ini. Ako hanya punya masa lebih kurang sebulan saja lagi. Apa kowang tidak mahu lihat ako kelihatan langsing, cantek pada hari itu nanti??!!

Oh, ako betul-betul perlukan pertolongan kamu sumer!
Tegur!
Nasihat!
Amaran!
Ingatan!

Segalanya ako perlukan dari kowang..

Yeah..... ako jua mahu kelihatan lebih anggun pada hari itu!!
Tak mustahil kan ;-)

Nota Jemari: bagi permulaan, harus dimulakan dengan sarapan esok!! *jeling kengkawan sebelah*
Share:

9 comments:

  1. Salam AKO.

    Selamat berkenalan...

    Senan jeer dik...percaya..lah...
    HANYA makan Oat je la...pasti jadi..
    jantung pun baik kelestrol sure lari...cabut...
    Cuba ya...jgn x coba..

    Wslm.

    ReplyDelete
  2. mana bolehh sarapan tetapp kene amik hehehehe

    ReplyDelete
  3. kak su,
    dah pernah try makan oat hehe tp x lalu... ada lagi akt umah tu x berusik pun

    wanie,
    ye ye bekfes mmg takkan tglkan hehe

    ReplyDelete
  4. aku ada jadual pemakanan diet seimbang. kalau ko nak, nanti aku email kan ek..
    confirm sebulan leh kurus. he he..

    ReplyDelete
  5. wah siyes ke beb??? harus la ako nak mencuba kan... ok ok nnt ako minta kat email hehe tq tq

    ReplyDelete
  6. ret,,ko nk pki gaun pengantin ke spr beria nau nk kurus nie?

    hehehe..

    sri,

    ReplyDelete
  7. beb.. apa ada hal? skang pn da chantek.. kurus2 sgt pn, aku rasa tak seronok sgt mata memandang. peh. hehehe

    akuFARA? :)

    ReplyDelete
  8. fara,
    erkkk x sonok mata memandang ker ko rasa x sonok hati ko rasa tercabar hehehhe laarikkkkkkkkkkk :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.