Followers

Tuesday, May 11, 2010

MAIN malam...

Eee dah lama tak main malam-malam..
Ala awak oo awak, ghindu plak nak ajak men malam-malam macam dulu.
Ghase nya dah bape bulan ek kita tak men bersama???
psstt apa kata malam ni kita main, nak tak? *sengih manja*

ehemm... kita tunggu awak tau *wink*

Nota Jemari: hep sape soh pk bukan-bukan....

13 comments:

Anak Perak said...

kita pon tunggu awak.

AKO said...

erkk.... *nyorok bawah katil* ..

Anonymous said...

sori.. aku sengugut ar beb. malas nak main. lain kali eh? wee~~ :)

akuFARA?

AKO said...

alaaaa :p

CT Delima said...

WEIIIII!! apa kata ko ajak yang selalu bunyi atas bumbung tu main malam...ada berani. HAHAHAHA

Anonymous said...

wei lain macam bunyi nya tu,,hehehe

sri

AKO said...

kak ct,
erkk x bani arr... terus masuk tido je camtu :p

sri,
laaaa mcm x biasa... :p

TokNabe said...

Main boleh jangan main-main.

AKO said...

tok,
iskkk jangan main-main ngan AKO hahaha :p

ch@ said...

hahaha marila...marila...

malam tido la kakRet.

AKO said...

ch@,
before tido kena la main dulu :p

.::WaNiE::. said...

tido lagi best

zzzzz

ahahah

AKO said...

ye ye tido mmg lagi bestttttt :p