MAIN malam...

Eee dah lama tak main malam-malam..
Ala awak oo awak, ghindu plak nak ajak men malam-malam macam dulu.
Ghase nya dah bape bulan ek kita tak men bersama???
psstt apa kata malam ni kita main, nak tak? *sengih manja*

ehemm... kita tunggu awak tau *wink*

Nota Jemari: hep sape soh pk bukan-bukan....
Share:

13 comments:

  1. kita pon tunggu awak.

    ReplyDelete
  2. erkk.... *nyorok bawah katil* ..

    ReplyDelete
  3. sori.. aku sengugut ar beb. malas nak main. lain kali eh? wee~~ :)

    akuFARA?

    ReplyDelete
  4. WEIIIII!! apa kata ko ajak yang selalu bunyi atas bumbung tu main malam...ada berani. HAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. wei lain macam bunyi nya tu,,hehehe

    sri

    ReplyDelete
  6. kak ct,
    erkk x bani arr... terus masuk tido je camtu :p

    sri,
    laaaa mcm x biasa... :p

    ReplyDelete
  7. Main boleh jangan main-main.

    ReplyDelete
  8. tok,
    iskkk jangan main-main ngan AKO hahaha :p

    ReplyDelete
  9. hahaha marila...marila...

    malam tido la kakRet.

    ReplyDelete
  10. ch@,
    before tido kena la main dulu :p

    ReplyDelete
  11. ye ye tido mmg lagi bestttttt :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.