Tuesday, May 11, 2010

MAIN malam...

Eee dah lama tak main malam-malam..
Ala awak oo awak, ghindu plak nak ajak men malam-malam macam dulu.
Ghase nya dah bape bulan ek kita tak men bersama???
psstt apa kata malam ni kita main, nak tak? *sengih manja*

ehemm... kita tunggu awak tau *wink*

Nota Jemari: hep sape soh pk bukan-bukan....

13 comments:

  1. kita pon tunggu awak.

    ReplyDelete
  2. erkk.... *nyorok bawah katil* ..

    ReplyDelete
  3. sori.. aku sengugut ar beb. malas nak main. lain kali eh? wee~~ :)

    akuFARA?

    ReplyDelete
  4. WEIIIII!! apa kata ko ajak yang selalu bunyi atas bumbung tu main malam...ada berani. HAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. wei lain macam bunyi nya tu,,hehehe

    sri

    ReplyDelete
  6. kak ct,
    erkk x bani arr... terus masuk tido je camtu :p

    sri,
    laaaa mcm x biasa... :p

    ReplyDelete
  7. Main boleh jangan main-main.

    ReplyDelete
  8. tok,
    iskkk jangan main-main ngan AKO hahaha :p

    ReplyDelete
  9. hahaha marila...marila...

    malam tido la kakRet.

    ReplyDelete
  10. ch@,
    before tido kena la main dulu :p

    ReplyDelete
  11. ye ye tido mmg lagi bestttttt :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.