Followers

Friday, May 28, 2010

Musang berjanggut kah??

Terjawab sudah...
Bunyi bising-bising kat atas bunbung umah sah dan konpom memang bunyi MUSANG.
Giurlppp... taaaakooottttt!!

Sahih, adik ako balik umah memalam dia terserempak ngan musang dok berlari-lari masuk dalam atap umah. Aiyooo.... ingatkan anak musang kecik cam tupai tapi katanya besar. Erkkk....

Tapi pelik camne dia leh masuk dalam bumbung ek?
Klu nak kata ada lubang pun, kecik jer pun ghasenya.
errrkk musang leh kecik-kecikkan badan ker?

Adehh............ taaakootttt!!
Bunyi dia je dah buat gerun.

Camne nak kasi dia lari ek?
Any idea?

Nota Jemari: uisshhh sampai bila nak dengar bunyi bising nin?

6 comments:

MUMMYAR said...

hehe...ada musang ye...takut gak kan...tp tu la,ai pn x tau la mcm mana nk halau nya....

AKO @ retna said...

mmmg takut pun ni. :(

Sis-Lin said...

haaa kan aku dh kata dah musang...sbb kt area uma aku nie..ada gak mcm ko ni..dok bunyi2 mlm2 kt atap tu,last2 betul musang..besauuu ko musang tuh,dh kena tgkap dh pun...hehehe

bro roSs said...

Ret.. aku rasakan tu musang jantan. Dia dah hidu dah kat dlm umah tu ada anak dara. Dia hidu apa eh? hehehe.. Apa kata kau panggil burung soh jerat tu musang?

yonna said...

dulu rumah kat kg selalu ada musang lari2 kat atas T____________T malam2 dia dok berlari semua. mmg gerun.

Misdhiaz said...

uik! musang? alahai kalo kucing senang la nk halau. ni musang...