Setel urusan 'penyerahan'

Salam,

Alhamdulilah selamat pegi dan selamat pulang ke kolumpo.
Sumernya berjalan dengan lancar.
Dan selamat juga menghantar jemputan ke beberapa lokasi.

Sampai di Batu Pahat lebih kurang jam 12 tengahari.
Memang sesuai sangat la kan datang waktu makan tengahari.
Muahahhaha.... 

Kedatangan kami disambut oleh si cilik ini.
Sangat comei.

Peramah sesangat.
Tak takut owang.
Budak ni bukan anak tuan umah.
Tapi tuan umah yang jaga dia dari baby la kot.

Hanya mereka berdua saja yang paham 'bahasa' mereka.
Mereka adalah sebaya.
Wah suka si ABIN sebab dapat jumpa kawan.
ABIN macam biasa la, sifat keMALUan tatap tinggi.... 

"Takpe ABIN, nanti aunty nana 'belikan' kawan untuk ABIN so nanti hilang lah keMALUan nya tu kan..."*wink*

Yang tua sibuk berurusan.
Yang 'muda' seperti ako sibuk melayan budak.
hahahaha... pape pun setel je segala-gala yang patut, kami dihidangkan pula dengan lauk-pauk makan tengahari. Rezeki yang ditolak... So tunggu apa lagi, jemput la makan ye!

Bismillahirohmanirohim......

Nota Jemari: Sebulan je lagi...
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.