Setel urusan 'penyerahan'

Salam,

Alhamdulilah selamat pegi dan selamat pulang ke kolumpo.
Sumernya berjalan dengan lancar.
Dan selamat juga menghantar jemputan ke beberapa lokasi.

Sampai di Batu Pahat lebih kurang jam 12 tengahari.
Memang sesuai sangat la kan datang waktu makan tengahari.
Muahahhaha.... 

Kedatangan kami disambut oleh si cilik ini.
Sangat comei.

Peramah sesangat.
Tak takut owang.
Budak ni bukan anak tuan umah.
Tapi tuan umah yang jaga dia dari baby la kot.

Hanya mereka berdua saja yang paham 'bahasa' mereka.
Mereka adalah sebaya.
Wah suka si ABIN sebab dapat jumpa kawan.
ABIN macam biasa la, sifat keMALUan tatap tinggi.... 

"Takpe ABIN, nanti aunty nana 'belikan' kawan untuk ABIN so nanti hilang lah keMALUan nya tu kan..."*wink*

Yang tua sibuk berurusan.
Yang 'muda' seperti ako sibuk melayan budak.
hahahaha... pape pun setel je segala-gala yang patut, kami dihidangkan pula dengan lauk-pauk makan tengahari. Rezeki yang ditolak... So tunggu apa lagi, jemput la makan ye!

Bismillahirohmanirohim......

Nota Jemari: Sebulan je lagi...

No comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com