Followers

Friday, May 7, 2010

Soping last minit...

Salam petang jemaat sumer,
Adehh penat nih...
Penat menyoping tengahari tadi.
Dari satu kedai ke satu kedai, last-last masuk kedai itu.
Ermm seb baek la jumpa yang berkenan di mata.
Malas nak pikir lagi terus je sambar.

Phewww....
Ini lah dikatakan soipng last minit.
Erkk gurlpp ada sebulan je lagi.
Aiyo baru terhegeh2 nak soping kain.
Mampos la sempat ke siap nih?!!
Dah la sekarang ni kebanyakkan tailor dah sibuk amek tempahan tuk raya.
Adussss tu la padan ngan muka sendiri.
Sumer nya nak buat last minit.

Alaaaa....
Slalunya last minit tu yang menjadi kan.?!
Ye la tu kan, buatnya last minit ni kang sumernya tak menjadi...
huwaaaaaaaaaaaa harap-harap jangan lah ada yang tak jadi.
Dah penat sangat menanti..

Doa-doa la sumer nya berjalan dengan lancar ye kawan-kawan.
Eee ghase cam ako lak yang penat lebih ni padahal takde apa pun yang ako sumbang.

Dag dig dug, debaran semakin terasa.

Nota Jemari: sabar la, lagi sebulan je pun... gurlp

5 comments:

ch@ said...

lagi sebulan? bulan 7 kah, bulan 6 kah? hehehe! sabar kakRet sabar :D

.::WaNiE::. said...

uiks

ala sempat tu hahahh

AKO said...

ch@,
bulan 6 dik oiii

wanie,
harap harap camtu arr

belumbek said...

patut la semakin segak...darah manis ni

AKO said...

aiyaaakkkk iskkk iskkk