,

Soping last minit...

Salam petang jemaat sumer,
Adehh penat nih...
Penat menyoping tengahari tadi.
Dari satu kedai ke satu kedai, last-last masuk kedai itu.
Ermm seb baek la jumpa yang berkenan di mata.
Malas nak pikir lagi terus je sambar.

Phewww....
Ini lah dikatakan soipng last minit.
Erkk gurlpp ada sebulan je lagi.
Aiyo baru terhegeh2 nak soping kain.
Mampos la sempat ke siap nih?!!
Dah la sekarang ni kebanyakkan tailor dah sibuk amek tempahan tuk raya.
Adussss tu la padan ngan muka sendiri.
Sumer nya nak buat last minit.

Alaaaa....
Slalunya last minit tu yang menjadi kan.?!
Ye la tu kan, buatnya last minit ni kang sumernya tak menjadi...
huwaaaaaaaaaaaa harap-harap jangan lah ada yang tak jadi.
Dah penat sangat menanti..

Doa-doa la sumer nya berjalan dengan lancar ye kawan-kawan.
Eee ghase cam ako lak yang penat lebih ni padahal takde apa pun yang ako sumbang.

Dag dig dug, debaran semakin terasa.

Nota Jemari: sabar la, lagi sebulan je pun... gurlp
Share:

5 comments:

  1. lagi sebulan? bulan 7 kah, bulan 6 kah? hehehe! sabar kakRet sabar :D

    ReplyDelete
  2. ch@,
    bulan 6 dik oiii

    wanie,
    harap harap camtu arr

    ReplyDelete
  3. patut la semakin segak...darah manis ni

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.