Berbuka Puasa & Bunga Api

Isnin aritu, 30 Ogos 2010..
Sebelum pulang ker KL, malam itu ako berpeluang berbuka kat umah sisLin di Bukit Indah. Juadah adalah dibeli dari bazaar ramadhan sahaja.
Yang paling ako suka sebab dapat minum air katira.
Bukan hanya di JB malah masa berbuka kat umah sis moralle juga ako berpeluang minum air katira yang asli. Tapi kenapa ye air katira ni hanya akan dijual dalam bulan poser ajer???

Dah kenyang, jom kita main bunga api!
Eee mana la kau dapat bunga api tu weii????
Nasib baik bukan mercun.
Tengok gaya en burung tu, dah ghope cam 'bapak segala bunga api' dah tu muahahaa.

Over kan kowang...
Takde budak-budak, mak bapak budak yang lelebih excited nak main bunga api. Hahahaah layann kan ajer la.

Yang ni tak kenyang-kenyang lagi kah???

Overall, terima kasih bebanyak kat tuan umah, tuan tanah dan tuan segala-gala tuan atas segala layanan sepanjang ako kat sana. Saaayaangg kowanggg!!

Nota Jemari: pssttt skodeng raya plak ke lepas nih???

2 comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com