, ,

Berbuka Puasa & Bunga Api

Isnin aritu, 30 Ogos 2010..
Sebelum pulang ker KL, malam itu ako berpeluang berbuka kat umah sisLin di Bukit Indah. Juadah adalah dibeli dari bazaar ramadhan sahaja.
Yang paling ako suka sebab dapat minum air katira.
Bukan hanya di JB malah masa berbuka kat umah sis moralle juga ako berpeluang minum air katira yang asli. Tapi kenapa ye air katira ni hanya akan dijual dalam bulan poser ajer???

Dah kenyang, jom kita main bunga api!
Eee mana la kau dapat bunga api tu weii????
Nasib baik bukan mercun.
Tengok gaya en burung tu, dah ghope cam 'bapak segala bunga api' dah tu muahahaa.

Over kan kowang...
Takde budak-budak, mak bapak budak yang lelebih excited nak main bunga api. Hahahaah layann kan ajer la.

Yang ni tak kenyang-kenyang lagi kah???

Overall, terima kasih bebanyak kat tuan umah, tuan tanah dan tuan segala-gala tuan atas segala layanan sepanjang ako kat sana. Saaayaangg kowanggg!!

Nota Jemari: pssttt skodeng raya plak ke lepas nih???
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.