Followers

Tuesday, November 30, 2010

Kumbang bukan SEEKOR

Owang slalu sebut, 'kumbang bukan seekor'...
Ye ye kumbang memang bukan seekor.. tapi kumbang yang satu ni tetiba je muncul ntah dari mana. Kumbang lain yang ako nanti, kumbang lain plak yang datang...

Iskk...menyemak plak kumbang yang sekor nih.
Apa taknya, kumbang yang satu ni bertenggek kat dalam toilet ako.
Aiyo tak senang mahu mandi..
Ni sah-sah kumbang jantan nih. Suka tau men ngendap2 anak dara!!
Oooo kumbang ni tgh usha-usha sekuntum bunga dalam toilet ek???
Cisss cuba la usha bunga kat taman ker, kat dapur ker, ni kat dalam toilet juga dia nak melepek...ermmm..

Camne ek nak buang kumbang yang sekor nih???
Dok melekat je kat situ tak berganjak-anjak..
ermmm.... ni sape tuan dia ni weiii???
Baek ko amek balik kumbang ko nih cepat!!

eh jap jap, tu memang spesis kumbang kan????

Nota JemariKumbang oo kumbang, nape lambat benor sampai nya ke sini???

6 comments:

♥chubbycekelat ♥ said...

Die suh kak ret cium tuh.
magic tros tuka jd prince charming.
wakakaka xD

AKO @ retna said...

erkkk ngeriiii hehehe kang jd mat bangla, haru je kang.. x nakkkk ;p

♥chubbycekelat ♥ said...

mat bangla kalau hensem mcm imran abbas kite rela kebas! hahahaha xD

AKO @ retna said...

psstt awak, sape imran abbas tu??? erkkk

Sis-Lin said...

hahaha..mgkin ko mandi bogel..sbb tu kumbang tu dok tenggek kt toilet jek..hahahahaaaaaaaa

AKO @ retna said...

Lin,
hahhaha syyyhhhh iskk bahaya nih!
Kumbang mcm ni bkn leh buat men2, kang ada yg 'buta mata' kang muahahah