Followers

Saturday, November 13, 2010

Musim Kain Cotton

Samat malam sumer,

Penat nya gi deting siang tadi sampai kepala saket-saket dibuatnya. Tak tahu lah sebab apa. Yang pasti saket kat tengkuk dan terus tarik ke kepala dan mata. Sampai-sampai je kat umah terus membuta dan ni baru bangun. Erkkk ...

Bukan nak hapdet pasal deting siang tadi.
Tapi nak hapdet pasal kain-kain yang member ako jual nih.
Tak tahu la tapi ako tengok zaman sekrang ni dah ramai yang pakai kain cotton balik. Cantek-cantek pulak tu design nya berbanding ngan dulu. Dan sempena butik cotton dari seorang sahabat ni, ako nak perkenalkan la kat kowang, kot-kot kowang berminat kan. Mana la tahu boleh buat untuk baju raya haji yang akan datang ni. hehehe...

Kowang layan arr dulu design-design kain-kain cotton ni.
Leh layari kat http://annacotton78.blogspot.com/




Ada banyak lagi design..
So kowang leh tengok-tengok kat website dia k...
Rambang mata...... Sumer cantek-cantek kan ;-)

Nota Jemarihttp://annacotton78.blogspot.com/

7 comments:

Sis-Lin said...

uiii yg no-2 tu cantiknyaaaa..
xnak hadiahkan aku ke? muahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

AKO @ retna said...

hahahaha ako dah agak ko musti suka hahha... :p bole tp ko hadiahkan kat ako yg no 1 hahha :p

cha said...

yg dah siap takde ke kakRet. kita mls nk bwk g tempah. huaaa...

AKO @ retna said...

heheh takde dik ;)

mekchu said...

yg biru tu cantik yg teramat lah.. ni yg tak lena tido nih..

E.d.Y said...

cantik2..nak kasi sape ek??jap2 fikir

AKO @ retna said...

mekcu,
hehhe tgk kat website dia lagi macam2 kaler.. kita pun sampai rmabang mata dibuatnya hehe

EdY,
hehehe pk pk ;-)