Saturday, November 13, 2010

Musim Kain Cotton

Samat malam sumer,

Penat nya gi deting siang tadi sampai kepala saket-saket dibuatnya. Tak tahu lah sebab apa. Yang pasti saket kat tengkuk dan terus tarik ke kepala dan mata. Sampai-sampai je kat umah terus membuta dan ni baru bangun. Erkkk ...

Bukan nak hapdet pasal deting siang tadi.
Tapi nak hapdet pasal kain-kain yang member ako jual nih.
Tak tahu la tapi ako tengok zaman sekrang ni dah ramai yang pakai kain cotton balik. Cantek-cantek pulak tu design nya berbanding ngan dulu. Dan sempena butik cotton dari seorang sahabat ni, ako nak perkenalkan la kat kowang, kot-kot kowang berminat kan. Mana la tahu boleh buat untuk baju raya haji yang akan datang ni. hehehe...

Kowang layan arr dulu design-design kain-kain cotton ni.
Leh layari kat http://annacotton78.blogspot.com/




Ada banyak lagi design..
So kowang leh tengok-tengok kat website dia k...
Rambang mata...... Sumer cantek-cantek kan ;-)

Nota Jemarihttp://annacotton78.blogspot.com/

7 comments:

  1. uiii yg no-2 tu cantiknyaaaa..
    xnak hadiahkan aku ke? muahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. hahahaha ako dah agak ko musti suka hahha... :p bole tp ko hadiahkan kat ako yg no 1 hahha :p

    ReplyDelete
  3. yg dah siap takde ke kakRet. kita mls nk bwk g tempah. huaaa...

    ReplyDelete
  4. yg biru tu cantik yg teramat lah.. ni yg tak lena tido nih..

    ReplyDelete
  5. cantik2..nak kasi sape ek??jap2 fikir

    ReplyDelete
  6. mekcu,
    hehhe tgk kat website dia lagi macam2 kaler.. kita pun sampai rmabang mata dibuatnya hehe

    EdY,
    hehehe pk pk ;-)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.