Satu pompuan, dua lelaki. Yang mana satu jadi pilihan?

Situasi

Satu pompuan, dua lelaki.
Satu pompuan bersahabat dengan lelaki A ..
dalam masa yang sama bersahabat juga dengan lelaki B..

Lelaki A seorang yang agak berumur sedikit..
Mempunyai ciri-ciri sahabat yang agak ''skema'... *erkk betul ker? Ako agak jer*

Lelaki B seorang yang muda sedikit dari lelaki A tapi masih tua daripada si pompuan..
Mempunyai ciri-ciri lelaki yang suka ber'peleseran'.. *suka ati je ayat ako..*

Lelaki A menunjukkan dia suka kepada si pompuan.
Si pompuan plak menunjukkan keinginan kepada lelaki B.
Manakala lelaki B pada mula nya hanya respon suka suki kepada si pompuan.
Namun kedua-dua lelaki adalah bersahabat kepada si pompuan. Dan mereka bertiga memang tahu hubungan itu dan mengenali antara satu sama lain.

Si pompuan klu bole memang tak nak ada pape ikatan atau perasaan terlampau suka kepada memana lelaki. Kerna dia rasa kan dia belum bersedia untuk komited setelah pernah kecewa sewaktu dulu.

Sudah lama mereka berkenalan dan bersahabat.
Di suatu pagi dengan tiba-tiba perasaan si pompuan berbunga2...
Ntah aura datang dari mana, si pompuan terasa ingin bercHenta..
Akan tetapi dengan siapakah dia perlu meluahkan perasaan suka itu??

Lelaki A, memang ada ciri-ciri suami yang bagus tapi si pompuan rasa dia tak boleh jadi kawan yang best.. Lelaki B plak, sangat sherashi dengan si pompuan.. akan tetapi si pompuan tidak pasti perasaan lelaki B terhadap nya. Mereka bertiga seolah-olah menarik-narik perasaan antara satu sama lain... kerna si pompuan berkali-kali mengingatkan kepada mereka yang antara mereka hanya perlu ada hubungan sebagai 'bespren' sahaja!!

Jadi apa kesudahan kisah hubungan mereka?
Siapakan yang bakal menjadi pilihan si pompuan?
Atau mungkinkah lelaki A atau B akan meluahkan perasaan?

ps: ako takde la cerita secara details situasi ini kerna ako masih perlu menghormati si pompuan dan juga lelaki-lelaki itu..cuma ako sangat2 hepi bila si pompuan bagi tahu hati dia telah tumbuh bunga-bunga yang indah, hanya perlu dibaja secukupnya supaya tumbuh mekar dah subur sampai bebila.. Agak-agak apa kesudahan mereka ya?? ..jeng jeng.. 

Nota Jemari: Mati arr kena kutuk ngan si pompuan klu dia baca entry nih... gurlpp ampun ya :p
Share:

4 comments:

  1. ermmm mcm aku tau sapa si pompuan dan 2 lelaki tuh..
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

    ReplyDelete
  2. pstt tapi takde kena mengena ngan ako tau situasi nih ;-)

    ReplyDelete
  3. pehhhhhh! aku sangat kag0m dgn jalan cerita ini... ~
    hehehe. jgn lupa bgtau apa ending cite ni yerrrr..

    akuFARA

    ReplyDelete
  4. hahahaha ako sendiri x sabar nk tahu ending dier hahhaa jeng jeng

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.