Followers

Tuesday, November 2, 2010

Satu pompuan, dua lelaki. Yang mana satu jadi pilihan?

Situasi

Satu pompuan, dua lelaki.
Satu pompuan bersahabat dengan lelaki A ..
dalam masa yang sama bersahabat juga dengan lelaki B..

Lelaki A seorang yang agak berumur sedikit..
Mempunyai ciri-ciri sahabat yang agak ''skema'... *erkk betul ker? Ako agak jer*

Lelaki B seorang yang muda sedikit dari lelaki A tapi masih tua daripada si pompuan..
Mempunyai ciri-ciri lelaki yang suka ber'peleseran'.. *suka ati je ayat ako..*

Lelaki A menunjukkan dia suka kepada si pompuan.
Si pompuan plak menunjukkan keinginan kepada lelaki B.
Manakala lelaki B pada mula nya hanya respon suka suki kepada si pompuan.
Namun kedua-dua lelaki adalah bersahabat kepada si pompuan. Dan mereka bertiga memang tahu hubungan itu dan mengenali antara satu sama lain.

Si pompuan klu bole memang tak nak ada pape ikatan atau perasaan terlampau suka kepada memana lelaki. Kerna dia rasa kan dia belum bersedia untuk komited setelah pernah kecewa sewaktu dulu.

Sudah lama mereka berkenalan dan bersahabat.
Di suatu pagi dengan tiba-tiba perasaan si pompuan berbunga2...
Ntah aura datang dari mana, si pompuan terasa ingin bercHenta..
Akan tetapi dengan siapakah dia perlu meluahkan perasaan suka itu??

Lelaki A, memang ada ciri-ciri suami yang bagus tapi si pompuan rasa dia tak boleh jadi kawan yang best.. Lelaki B plak, sangat sherashi dengan si pompuan.. akan tetapi si pompuan tidak pasti perasaan lelaki B terhadap nya. Mereka bertiga seolah-olah menarik-narik perasaan antara satu sama lain... kerna si pompuan berkali-kali mengingatkan kepada mereka yang antara mereka hanya perlu ada hubungan sebagai 'bespren' sahaja!!

Jadi apa kesudahan kisah hubungan mereka?
Siapakan yang bakal menjadi pilihan si pompuan?
Atau mungkinkah lelaki A atau B akan meluahkan perasaan?

ps: ako takde la cerita secara details situasi ini kerna ako masih perlu menghormati si pompuan dan juga lelaki-lelaki itu..cuma ako sangat2 hepi bila si pompuan bagi tahu hati dia telah tumbuh bunga-bunga yang indah, hanya perlu dibaja secukupnya supaya tumbuh mekar dah subur sampai bebila.. Agak-agak apa kesudahan mereka ya?? ..jeng jeng.. 

Nota Jemari: Mati arr kena kutuk ngan si pompuan klu dia baca entry nih... gurlpp ampun ya :p

4 comments:

Sis-Lin said...

ermmm mcm aku tau sapa si pompuan dan 2 lelaki tuh..
haaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

AKO @ retna said...

pstt tapi takde kena mengena ngan ako tau situasi nih ;-)

Anonymous said...

pehhhhhh! aku sangat kag0m dgn jalan cerita ini... ~
hehehe. jgn lupa bgtau apa ending cite ni yerrrr..

akuFARA

AKO @ retna said...

hahahaha ako sendiri x sabar nk tahu ending dier hahhaa jeng jeng