Followers

Monday, November 1, 2010

Selepas tamat Gadis Melayu ..

Kowang agak lepas abesh je diumumkan pemenang ako akan blah ker?
Oooo tidak....
Ako setia lagi menanti kat situ.
Hajat di hati nak bergambar dengan artis-artis atau selebriti yang ada pada malam itu tapi tak sumer nya dapat di'kejari' .. Takpe la yang ada ni pun janji ok.

Mula nya nak amek masa dia kat kusi juri.
Tapi sebab ramai plak yang kerumun.
Dan kebetulan ako tgu di tepi pintu tapi dia buat tak tahu.

Ako cuba lagi tersenyum pada nya.
Namun dia berpaling tadah...
Huh....... oo menyombong eh awak!!
Takpe saya tatap tak ngaku kalah.

Dan akhirnya dia sudi juga bergambar bersama...
Aishhh tapi awat muka lagu tu???? *kerut dahi, angkat kening*

Sejujurnya kamu kamu mungkin suka akan dia kerna wajah nya.
Tapi ako langsung tak tertarik. Cukup sekadar menjadi teman bergambar sekali seumur hidup. Dan sila jangan tanya kenapa ako tak bape minat padanya.

Dia ok - ok sahaja.
Kamu suka?
Ako? ermm bole laaa.............. hehehe

Dia ni macam childish sket.
Betul la juga sebab masih muda belia lagi.
Ko tengok aje dia dressing..
Simple laksana anak-anak remaja..
Tak minat.. Titik!

Dia ni nampak sweet.. muahahahaha...........
Gelak la kowang..
Tak tahu, ako tengok dia ada karisma tersendiri.
Suka cara nya.
Apa yang ako tertarik?
Ntah tapi macam ada sesuatu....

Overall, walau tak kesampaian menunggu hingga tengah malam menantikan ashraf & shira, namun tatap puas hati. Jadi laa buat suka-suka jer..

Nota Jemari: Terlepas bergambar bersama Intan Ladyana, Ezzah, Datin Normala, Lisda & Hubby, Ahamd Idham etc.... Mereka cepat betul berlalu.

4 comments:

mekchu said...

fuu yooo.. nak tya jugak kenapa tak suka ngan angkasawan kita? tak kira.. nak tau jugak

AKO @ retna said...

mekcu,
hahaha ntah ek mungkin not my taste kot.. hahaha aci x jawab cenggitu??

Lain org lain citarasanya... ;-)

Sis-Lin said...

oo itu yg ko kata mcm nk naik angkasa ek..
aku bc sms ko tepat jam 12.08am mlm tuh..hahahaha

AKO @ retna said...

lorr sms smp kat ko lmbt patut arr iskkk...........