11.01.11

Tepat jam 10.18pm ..
Kejadian di dalam toilet..
Akibat tergelincir dan terhantuk di bucu dinding pintu toilet.
Kesan, bengkak besar yang timbul tak sampai sesaat di belakang kepala...
Segera tuamkan ais di tempat saket.

Dan sampai sekarang, bengkak sudah surut sket tapi kesan lebam masih terasa. Dan ako mulaaa 'mengantuk' dan terasa nak demam.

Saat-saat macam ni lah buat ako windu kat M.A.K!!
Lalu laju je ako melalak sampai tersumbat idong, merah mata dan terus saket kepala.

Sekian.

Nota Jemari: doa takde pape.. kepala dah start ting tong dah ni..

4 comments:

  1. kesian nye, jumpa doktor kot, incase apa2 kan

    ReplyDelete
  2. jgn amik ringan jatuh kat bilik air, bahaya! take care ok...

    ReplyDelete
  3. salam ret,
    cian anak omak... tak apa2 insyaAllah.. kalau muntah2 gi sepital cepat2, takut concussion.. :)

    ReplyDelete
  4. kena tukar selipar kot...
    g la jumpa doc..cek...
    bahayaa

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com