Followers

Tuesday, January 11, 2011

11.01.11

Tepat jam 10.18pm ..
Kejadian di dalam toilet..
Akibat tergelincir dan terhantuk di bucu dinding pintu toilet.
Kesan, bengkak besar yang timbul tak sampai sesaat di belakang kepala...
Segera tuamkan ais di tempat saket.

Dan sampai sekarang, bengkak sudah surut sket tapi kesan lebam masih terasa. Dan ako mulaaa 'mengantuk' dan terasa nak demam.

Saat-saat macam ni lah buat ako windu kat M.A.K!!
Lalu laju je ako melalak sampai tersumbat idong, merah mata dan terus saket kepala.

Sekian.

Nota Jemari: doa takde pape.. kepala dah start ting tong dah ni..

4 comments:

Lily Riani said...

kesian nye, jumpa doktor kot, incase apa2 kan

Biqque said...

jgn amik ringan jatuh kat bilik air, bahaya! take care ok...

Aanas said...

salam ret,
cian anak omak... tak apa2 insyaAllah.. kalau muntah2 gi sepital cepat2, takut concussion.. :)

Azira...Nozie...Kechik said...

kena tukar selipar kot...
g la jumpa doc..cek...
bahayaa