,

Bagi DVD, dapat CEKLAT

Dah lama dah dia pinjam..
Banyak pulak tu.
Ye ye dia memang suker amek banyak-banyak.
Ako pun suker sebab dia salah sorang peminjam yang setia.

Ala, dulu-dulu kan ako suker betul buat koleksi cerita-cerita korea.
Sekali beli musti tak kurang 1 cerita.
Lepas dah abeh tengok, ako sewakan plak cerita-cerita kat derang yang minat.
Tak mahal pun, ako sewa dulu 1 cerita dalam RM10 je.

Sekarang ni ako dah kurang sket membeli cerita-cerita baru.
Sebab utama dah takde kawan nak join xtvt meredah 'chinatown'.
Dan juga sebab budget dah kurang ada ke arah itu.
Pape pun, klu ada keinginan dan kewangan, pasti ada aje tambahan untuk koleksi ako.

Memandangkan dia peminat & penyewa setia, maka kali ni ako tak nak la charge dia pape. So, sebagai balasan, dia bagi nya ako sebuku ceklat. Alhamdulilah murah rezeki. Sedap plak tu!! Dan sambel menghadap pc sambel melantak ceklat. Iskk.... nasib badan la ye!

Thanks buat dia .. nanti klu ada yang baru ako inform lagi ;-)

Nota Jemari: rezeki kengkawan juga kan 
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.