AKO tetap AKO

AKO Tetap AKO | Personal Blog

Monday, February 21, 2011

..rentetan dari kisah filem 'no strings attached' ..

Dulu ako suka chatting...
Skrg?
Sekarang klu chatting, hai hai bai bai je la.
Tapi bila dok sowang-sowang, rasa sunyi dan sepi.
Masa ni la chatting adalah ubat segala ubat kesunyian.

Kan best klu kita ada kawan yang boleh diajak sms/chatting tanpa ada ikatan lelebih.

Bila sunyi, sms dia.
Bila buhsan chatting ngan dia.
Bila perlu kawan untuk berborak, kita tipon dia.

Tak lebih dari kawan berchatting, bersms dan berborak sahaja!
Erkk ada tak kawan macam tu ek?

Nota Jemari: kawan dah kawen dok sibuk layan laki bini derang ...

2 comments:

  1. kite p0n la nie dh x suke berchatting... tp ramai gak yg duk add yg ambo x kenal... booo layan la..

    ReplyDelete
  2. honey,
    klu ramai2 mmg akak pun malas nak layan....

    ni klu ada sorg yg leh di ajak berchatting time2 buhsan dan sunyi je hehehe

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.