Thursday, February 3, 2011

Cruise oo Cruise

Eh eh bukan Tom Cruise ye.
Sila tengok betul-betul, itu adalah papan tanda cruise kapal besar tu, ok!

Mungkin kah next trip plan naik cruise plak?
Wow, bunyi cam menarik kan?
Honeymoon kah?
Agak-agak ke mana ye sesuai naik cruise??

Bestnya klu dapat naik!
Memang teringin betul nak berlayar atas kapal besar.
Agak-agak ada sesape tak nak sponsor ek???

Nota Jemari: Impian 2011???

11 comments:

  1. menarik time2 raya cina ni, memberi inspirasila kakRet ;)

    ReplyDelete
  2. Lily,
    erkkk gurlppp telan air liur banyak2 hehe :p

    ch@,
    wow pengsan ghaye2 cina berjalan guna banyak duit ;p

    ReplyDelete
  3. wahhhhh insyaAllah suatu hari t akan termakbul lah impian tuhhh ! hihi

    ReplyDelete
  4. wahhhhh insyaAllah suatu hari t akan termakbul lah impian tuhhh ! hihi

    ReplyDelete
  5. cik yuki,
    insyalla klu ada rezeki :)

    ReplyDelete
  6. g lautan hindi jer nek cruise hahahahah

    ReplyDelete
  7. Ret.. Intan dah penah naik cruise.. memang best. Tapi berat sure naik berkilo2 sebab tak der aktiviti selain makan & tido. 6 kali makan sehari weiii...

    ReplyDelete
  8. Intan,
    tidakkkkkkkkkkk best nyaa!!
    Nak jugaaaa teraiii....

    nak kena pujuk sape ek soh sponsor? lalallalaa

    ReplyDelete
  9. Try jangan tak try ;)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.