Followers

Thursday, February 3, 2011

Cruise oo Cruise

Eh eh bukan Tom Cruise ye.
Sila tengok betul-betul, itu adalah papan tanda cruise kapal besar tu, ok!

Mungkin kah next trip plan naik cruise plak?
Wow, bunyi cam menarik kan?
Honeymoon kah?
Agak-agak ke mana ye sesuai naik cruise??

Bestnya klu dapat naik!
Memang teringin betul nak berlayar atas kapal besar.
Agak-agak ada sesape tak nak sponsor ek???

Nota Jemari: Impian 2011???

11 comments:

Lily Riani said...

u sponsor me ler

ch@ said...

menarik time2 raya cina ni, memberi inspirasila kakRet ;)

AKO @ retna said...

Lily,
erkkk gurlppp telan air liur banyak2 hehe :p

ch@,
wow pengsan ghaye2 cina berjalan guna banyak duit ;p

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

wahhhhh insyaAllah suatu hari t akan termakbul lah impian tuhhh ! hihi

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

wahhhhh insyaAllah suatu hari t akan termakbul lah impian tuhhh ! hihi

AKO @ retna said...

cik yuki,
insyalla klu ada rezeki :)

Ms sunsWeetz said...

g lautan hindi jer nek cruise hahahahah

AKO @ retna said...

erkk laut hindi ada apa ek ;)

Intan said...

Ret.. Intan dah penah naik cruise.. memang best. Tapi berat sure naik berkilo2 sebab tak der aktiviti selain makan & tido. 6 kali makan sehari weiii...

AKO @ retna said...

Intan,
tidakkkkkkkkkkk best nyaa!!
Nak jugaaaa teraiii....

nak kena pujuk sape ek soh sponsor? lalallalaa

Intan said...

Try jangan tak try ;)