,

Cruise oo Cruise

Eh eh bukan Tom Cruise ye.
Sila tengok betul-betul, itu adalah papan tanda cruise kapal besar tu, ok!

Mungkin kah next trip plan naik cruise plak?
Wow, bunyi cam menarik kan?
Honeymoon kah?
Agak-agak ke mana ye sesuai naik cruise??

Bestnya klu dapat naik!
Memang teringin betul nak berlayar atas kapal besar.
Agak-agak ada sesape tak nak sponsor ek???

Nota Jemari: Impian 2011???
Share:

11 comments:

  1. menarik time2 raya cina ni, memberi inspirasila kakRet ;)

    ReplyDelete
  2. Lily,
    erkkk gurlppp telan air liur banyak2 hehe :p

    ch@,
    wow pengsan ghaye2 cina berjalan guna banyak duit ;p

    ReplyDelete
  3. wahhhhh insyaAllah suatu hari t akan termakbul lah impian tuhhh ! hihi

    ReplyDelete
  4. wahhhhh insyaAllah suatu hari t akan termakbul lah impian tuhhh ! hihi

    ReplyDelete
  5. cik yuki,
    insyalla klu ada rezeki :)

    ReplyDelete
  6. g lautan hindi jer nek cruise hahahahah

    ReplyDelete
  7. Ret.. Intan dah penah naik cruise.. memang best. Tapi berat sure naik berkilo2 sebab tak der aktiviti selain makan & tido. 6 kali makan sehari weiii...

    ReplyDelete
  8. Intan,
    tidakkkkkkkkkkk best nyaa!!
    Nak jugaaaa teraiii....

    nak kena pujuk sape ek soh sponsor? lalallalaa

    ReplyDelete
  9. Try jangan tak try ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.