Friday, February 18, 2011

Kerna dialog itu...

..."bila kita ingat kat dia, dia akan ingat kat kita balik sebab tu dia datang jumpa kita.."

petikan dari filem Hantu Kak Limah Balik Rumah.

Dan masih terngiang-ngiang dialog tu hingga kini....
Dan sebab dialog tu arr baru tau nape lately ni slalu sangat mimpikan arwah MAK.



18 Februari 1947-18 Februari 2011
Klu MAK masih ada, genap arini umur MAK 64 tahun.


"hepi besday MAK!"


Moga damai kat sana..

Al-fatihah....

Nota Jemari: .. bole tak dalam mimpi tu MAK pelok kita??.. thanks

8 comments:

  1. alhamdulillah
    mesti sejuk kubur arwah mak
    ada anak yang sentiasa ingat dan sayang pada dia

    selalu lah sedekah alfatihah untuk dia

    iLa pernah dengar
    kalau arwah selalu muncul dalam ingatan atau mimpi kita...
    kadang-kadang arwah nak anak-anak basahkan lidah dengan alfatihah untuk dia di sana....
    wallahualam

    ReplyDelete
  2. thanks ila...

    tak tahu laaa .. ekceli takde la slalu sangat pun baca fatihah untuk arwah cuma ingatan tu sentiasa jer ada ...

    ReplyDelete
  3. amboi..syahdunye..tu pon masih lg ade yg xsayang kat mak ayah..sggup tinggal tepi jalan la..

    sok dah xde..br diorg dapat rasakan..harap2 roh mak akak tenang disana ye..aminn..

    ReplyDelete
  4. al fatihah. Retna, rasanya betul kot kalau kita ingat kat dia,dia ingat kat kita..mediumnya mimpi la

    ReplyDelete
  5. Ted,

    thank you ya ... insyallah akan sentiasa ingat kat arwah slalu

    ReplyDelete
  6. mendoakan arwah supaya ditempatkan dikalangan orang beriman. :)

    ps : sedih gak bila teringat arwah ibu mentua.

    ReplyDelete
  7. mama aqeel,
    sama-sama la kita doa ye

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.