Followers

Friday, February 18, 2011

KRU , live at Hot.fm

Kowang peminat radio hot fm?
Klu minat konpom tetiap pagi musti dengar siaran kat situ kan.

Kowang peminat kumpulan KRU?
So klu minat konpom ada dengat temubual KRU kat radio hot fm pagi tadi kan.

Yeeahhh dedua nya ako minat!!
Dan opkos la palingg minat kat kumpulan KRU.

Pasti seangkatan dengan ako tersenyum-senyum je dengar hot fm pagi tadi.

Sejak kewujudan kumpulan ni lagi, minat terhadap mereka tak pernah luntur.
Walau ako bukan la fanatik tapi atlis minat tu tatap ada.
Respek kat derang ni.
Dari penyanyi sampai la dah jadi ahli korporat.
Dari kecil-kecilan sampai la dah ada syarikat sendiri.

Kowang ado???
Ako memang takde la kan.
muahahaha 

Terbaru, derang akan lancarkan album terbaru tajuk GANAS!!!
Wah nama pun dah GANAS, harap2 lagu tu akan melathop mengganas la juga di pasaran ye ;-)

All da best KRU!!!
Moga bertambah-tambah success lagi di masa-masa hadapan.

ps: gambar ikhsan dari google

Nota Jemari: dulu edry chubby, awat skrg ni norman plak yg chubby? hahha jgn marah :p

6 comments:

nAz said...

saya sangat suka mereka sejak darjah 2!!!!! hihieee~~ suke sgt2. seperti kak ret, dda tersengih2 sorang2 bwak kete pagi tadi.. haha~~ ;D

AKO @ retna said...

hahahah kan ...
konpom terubat rindu sket bila dgr derang nyanyi live tadi hehe

mekchu said...

td lepas dgr kat hangek fm, terus cari balik lagu2 kru yg dulu2... memories remain......

AKO @ retna said...

hahaha betul2..
mmg layan blues kejap la bila dengar lagu2 derang tu.. ;)

Lily Riani said...

i like the during school days... but norman's hari! TOLONG LER!!!!

AKO @ retna said...

lily,

hhahahaaha tu laaa klakar sey!!!!! :-D