Friday, February 25, 2011

Mimpi GIGI PATAH

Kalau mimpi GIGI PATAH... erkk apa maksudnya ye???

Ngeri lak bila tertido senja tadi, alih-alih jam 8 malam terjaga dek gara-gara mimpi gigi patah kesemuanya. Gurlpp.. Terus bangun dan teringat lom solat maghrib tadi.

Persoalannya, adakah itu hanya sekadar mainan tido? Atau, petanda DIA kejutkan kan soh solat??

Nota Jemari: terima kasih padaNYA atas peringatan itu!

10 comments:

  1. takde apa-apa. aku selalu mimpi tajuk nih. jangan risau. *sambil tepuk-tepuk bahu ko*

    -kakwos-

    ReplyDelete
  2. gurlppp....

    phew lega...

    *sambel kesat peloh kat dahi

    ReplyDelete
  3. dulu kan, mekchu selalu mimpi pasal gigi patah, goyang... bila tya, ramai yg kata itu petanda sbb kita ada buat dosa.. bila pikir2 balik, masa tu mmg ada wat dosa.. tp skang dah x de mimpi tu... renung2 kan.. ecehhhh....

    ReplyDelete
  4. maybe betul la jgk tu mekcu...

    ye la kebetulan tido waktu senja td, pastu sedar2 rupanya lom solat maghrib lagi..

    eee ngeri laaa..

    ~renung-renungkan lah~

    ReplyDelete
  5. gulp!
    aku pulak yg telan air liur. patut la selalu mimpi gigi patah.ok la tu, buat dosa je dpt mimpi. takde la lupa diri. tapi tak boleh pilih ke nak mimpi lain? mimpi gigi patah, sgt ngilu dan pilu ok?

    -kakwos-

    ReplyDelete
  6. wakakakaka...
    oittt klu mimpi leh pilih-pilih, harus la ako nak pilih mimpi yang indah-indah je..

    hahhaa :-D

    ReplyDelete
  7. yang ila tau
    kalau gigi atas..
    ada org yang lebih tua akan meninggal
    kalau gigi bawah ...
    ada org yang lebih muda akan meninggal
    tapi kalau atas bawah...
    mmmmmmmm...no comment
    tapi ni sume hanya kebetulan kot
    wallahualam...

    ReplyDelete
  8. gurlppp klu sumer gg atas dan bawah?? means ramai la yg akan meninggal?? :o

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.