Followers

Friday, February 25, 2011

Mimpi GIGI PATAH

Kalau mimpi GIGI PATAH... erkk apa maksudnya ye???

Ngeri lak bila tertido senja tadi, alih-alih jam 8 malam terjaga dek gara-gara mimpi gigi patah kesemuanya. Gurlpp.. Terus bangun dan teringat lom solat maghrib tadi.

Persoalannya, adakah itu hanya sekadar mainan tido? Atau, petanda DIA kejutkan kan soh solat??

Nota Jemari: terima kasih padaNYA atas peringatan itu!

10 comments:

AdanyaKauUntukku said...

gigi atas ke bawah retna?

AKO @ retna said...

masalahnya semua gigi....

Anonymous said...

takde apa-apa. aku selalu mimpi tajuk nih. jangan risau. *sambil tepuk-tepuk bahu ko*

-kakwos-

AKO @ retna said...

gurlppp....

phew lega...

*sambel kesat peloh kat dahi

mekchu said...

dulu kan, mekchu selalu mimpi pasal gigi patah, goyang... bila tya, ramai yg kata itu petanda sbb kita ada buat dosa.. bila pikir2 balik, masa tu mmg ada wat dosa.. tp skang dah x de mimpi tu... renung2 kan.. ecehhhh....

AKO @ retna said...

maybe betul la jgk tu mekcu...

ye la kebetulan tido waktu senja td, pastu sedar2 rupanya lom solat maghrib lagi..

eee ngeri laaa..

~renung-renungkan lah~

Anonymous said...

gulp!
aku pulak yg telan air liur. patut la selalu mimpi gigi patah.ok la tu, buat dosa je dpt mimpi. takde la lupa diri. tapi tak boleh pilih ke nak mimpi lain? mimpi gigi patah, sgt ngilu dan pilu ok?

-kakwos-

AKO @ retna said...

wakakakaka...
oittt klu mimpi leh pilih-pilih, harus la ako nak pilih mimpi yang indah-indah je..

hahhaa :-D

AdanyaKauUntukku said...

yang ila tau
kalau gigi atas..
ada org yang lebih tua akan meninggal
kalau gigi bawah ...
ada org yang lebih muda akan meninggal
tapi kalau atas bawah...
mmmmmmmm...no comment
tapi ni sume hanya kebetulan kot
wallahualam...

AKO @ retna said...

gurlppp klu sumer gg atas dan bawah?? means ramai la yg akan meninggal?? :o