Followers

Monday, February 21, 2011

Minum susu jadi sihat dan kuat

Dah makan nasi goreng tadi.
Tu pun share ngan kak een.
Tapi tatap nak mengunyah lagi.

Teringat Jumaat aritu ada beli susu kotak sama orea.
Memang memula niat nak bawa balik umah.
Nak menikmati orea cicah susu kat umah jer.
Tapi terlupa...
Aishh ni la masalah bila umur dah makin meningkat.
Ingatan asek ter'hilang' kejap.

Pagi ni tergedik-gedik la anak tekak yang satu ni nak kunyah oreo.
Buka peti ais, amek susu terus tuang dalam gelas.
Erkkk akan tatapi, sape la yang pandai sangat kan letak susu tu dalam freezer??? ^&*^*@#$@$

Dah tak pasal-pasal susu tu membeku.
Ni kang klu tanya sowang-sowang konpom takde yang nak ngaku.
Ishhh.... logik la kan, takkan la susu nak letak dalam freezer.
Oitt takkan la tak tahu bezakan susu ibu dengan susu lembu????
Ermmm.......

Arghhh.... 
Takpee takpe janji ako dapat gak makan oreo cicah susu..
Nyummm nyummm

Nota Jemari: sape la yang 'pandai' sangat tu kan?!!!$%^$^$&

4 comments:

mya said...

tengah lapar nie.. tgk susu n oreo tu sungguh menggiurkan oh...

AKO @ retna said...

sedap!!
hingga menjilat jari...

Nik Nurehan said...

yummy! dh lama jgk an x mkn sekut oreo. esk2 mau ke mall beli jgk lah! hihi

AKO @ retna said...

heheeh beli jgn x beli sedap... kan skrg ada perisa baru.. 'oreo eskrem' klu x silap