,

Minum susu jadi sihat dan kuat

Dah makan nasi goreng tadi.
Tu pun share ngan kak een.
Tapi tatap nak mengunyah lagi.

Teringat Jumaat aritu ada beli susu kotak sama orea.
Memang memula niat nak bawa balik umah.
Nak menikmati orea cicah susu kat umah jer.
Tapi terlupa...
Aishh ni la masalah bila umur dah makin meningkat.
Ingatan asek ter'hilang' kejap.

Pagi ni tergedik-gedik la anak tekak yang satu ni nak kunyah oreo.
Buka peti ais, amek susu terus tuang dalam gelas.
Erkkk akan tatapi, sape la yang pandai sangat kan letak susu tu dalam freezer??? ^&*^*@#$@$

Dah tak pasal-pasal susu tu membeku.
Ni kang klu tanya sowang-sowang konpom takde yang nak ngaku.
Ishhh.... logik la kan, takkan la susu nak letak dalam freezer.
Oitt takkan la tak tahu bezakan susu ibu dengan susu lembu????
Ermmm.......

Arghhh.... 
Takpee takpe janji ako dapat gak makan oreo cicah susu..
Nyummm nyummm

Nota Jemari: sape la yang 'pandai' sangat tu kan?!!!$%^$^$&
Share:

4 comments:

  1. tengah lapar nie.. tgk susu n oreo tu sungguh menggiurkan oh...

    ReplyDelete
  2. yummy! dh lama jgk an x mkn sekut oreo. esk2 mau ke mall beli jgk lah! hihi

    ReplyDelete
  3. heheeh beli jgn x beli sedap... kan skrg ada perisa baru.. 'oreo eskrem' klu x silap

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.