Monday, May 9, 2011

Asal tak hapdet????

Weii ako tengah rajin nak blogwalking nih tapi kowang tak hapdet punggg??!!!!!
Cepat la hapdet weii...................
Jenuh ako klik klik entry yang sama je nih.

Ooo malas ek? :p
Oooppss bukan malas cuma takde masa ek?
Takpe takpe paham.

Ala tapi kowang kan rajin buat auto publish entry..
Lain la ako nih.
Bila ada citer je baru ako hapdet.

Ok ok ako masih sabar menanti entry-entry terbaru kowang..
Cepat ek.. pelisss...... *sambel wat muka kesian

Nota Jemari: buat-buat nampak je la muka kesian tu ek...

11 comments:

  1. rajin BW nampak.. hehehe..
    dah update tp nda singgh pn :(

    ReplyDelete
  2. kdg2 singgah tapi ndak tglkan komen.. :) dunt worry pasti BW punya :)

    ReplyDelete
  3. aku dah apdet hapaa??
    ko yang tak datang baca..
    aahh
    sentap la ceni..
    *buat muka lebih kesian dari muka ko..

    ReplyDelete
  4. kejap kejap la weiiiiiiiiiii...hahahha

    amboiiii rajinnya hapdet!!! pstt owang sana situ tu dok diam bz dgn persiapan kawin agaknya...kan kan kan

    ReplyDelete
  5. puan ros,
    eh ako baca pe pasal doktor gigi kan??? eh jap jap.. alamak apsal ako punya x refresh nih???

    erkk gurlpp *nyorok muka japsss

    lin,
    cepat! cepat! selagi stok masa masih ada... hahah

    ReplyDelete
  6. dah dah aku dah update dah tu...hahahahahha

    ReplyDelete
  7. hahahhha ako tgk thru gmail :p

    ReplyDelete
  8. ok ok, dah hupdate (hahaha tak pasal2)

    ReplyDelete
  9. biqque,
    hahahahha.... orait ;-)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.