Followers

Monday, May 9, 2011

Asal tak hapdet????

Weii ako tengah rajin nak blogwalking nih tapi kowang tak hapdet punggg??!!!!!
Cepat la hapdet weii...................
Jenuh ako klik klik entry yang sama je nih.

Ooo malas ek? :p
Oooppss bukan malas cuma takde masa ek?
Takpe takpe paham.

Ala tapi kowang kan rajin buat auto publish entry..
Lain la ako nih.
Bila ada citer je baru ako hapdet.

Ok ok ako masih sabar menanti entry-entry terbaru kowang..
Cepat ek.. pelisss...... *sambel wat muka kesian

Nota Jemari: buat-buat nampak je la muka kesian tu ek...

11 comments:

.::WaNiE::. said...

gengblogger hahahaha

AKO @ retna said...

heehehe... yeezzaaa :)

MiSzy DiaN said...

rajin BW nampak.. hehehe..
dah update tp nda singgh pn :(

AKO @ retna said...

kdg2 singgah tapi ndak tglkan komen.. :) dunt worry pasti BW punya :)

rosdiana said...

aku dah apdet hapaa??
ko yang tak datang baca..
aahh
sentap la ceni..
*buat muka lebih kesian dari muka ko..

Sis-Lin said...

kejap kejap la weiiiiiiiiiii...hahahha

amboiiii rajinnya hapdet!!! pstt owang sana situ tu dok diam bz dgn persiapan kawin agaknya...kan kan kan

AKO @ retna said...

puan ros,
eh ako baca pe pasal doktor gigi kan??? eh jap jap.. alamak apsal ako punya x refresh nih???

erkk gurlpp *nyorok muka japsss

lin,
cepat! cepat! selagi stok masa masih ada... hahah

Sis-Lin said...

dah dah aku dah update dah tu...hahahahahha

AKO @ retna said...

hahahhha ako tgk thru gmail :p

Biqque said...

ok ok, dah hupdate (hahaha tak pasal2)

AKO @ retna said...

biqque,
hahahahha.... orait ;-)