Asal tak hapdet????

Weii ako tengah rajin nak blogwalking nih tapi kowang tak hapdet punggg??!!!!!
Cepat la hapdet weii...................
Jenuh ako klik klik entry yang sama je nih.

Ooo malas ek? :p
Oooppss bukan malas cuma takde masa ek?
Takpe takpe paham.

Ala tapi kowang kan rajin buat auto publish entry..
Lain la ako nih.
Bila ada citer je baru ako hapdet.

Ok ok ako masih sabar menanti entry-entry terbaru kowang..
Cepat ek.. pelisss...... *sambel wat muka kesian

Nota Jemari: buat-buat nampak je la muka kesian tu ek...
Share:

11 comments:

  1. rajin BW nampak.. hehehe..
    dah update tp nda singgh pn :(

    ReplyDelete
  2. kdg2 singgah tapi ndak tglkan komen.. :) dunt worry pasti BW punya :)

    ReplyDelete
  3. aku dah apdet hapaa??
    ko yang tak datang baca..
    aahh
    sentap la ceni..
    *buat muka lebih kesian dari muka ko..

    ReplyDelete
  4. kejap kejap la weiiiiiiiiiii...hahahha

    amboiiii rajinnya hapdet!!! pstt owang sana situ tu dok diam bz dgn persiapan kawin agaknya...kan kan kan

    ReplyDelete
  5. puan ros,
    eh ako baca pe pasal doktor gigi kan??? eh jap jap.. alamak apsal ako punya x refresh nih???

    erkk gurlpp *nyorok muka japsss

    lin,
    cepat! cepat! selagi stok masa masih ada... hahah

    ReplyDelete
  6. dah dah aku dah update dah tu...hahahahahha

    ReplyDelete
  7. hahahhha ako tgk thru gmail :p

    ReplyDelete
  8. ok ok, dah hupdate (hahaha tak pasal2)

    ReplyDelete
  9. biqque,
    hahahahha.... orait ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.