Followers

Wednesday, May 25, 2011

Janji hapdet ek!

Ako memang tengah takde mood nak BERblog nih...
Tak sangka, walau takde citer berhapdet kat sini,
tapi masih ada juga yang sudi jengah ke sini ek.

Tengkiu la so much!!!

Memang, konpom dan sahih, mood menghapdet ako dah hilang kejap.
Insyallah, bila mood tu dah datang balik, ako kasi hapdet pape yang patut kat sini ye.

Takde citer,
itu pun salah satu alasan tak berhapdet gak tu.

Ermm...
mood nak g holiday je skrg nih..
hahahaa....

Lambat nyaa....!!

OK la, bila en RAJIN dah datang, ako story mory k..

Nota Jemari: ..nak jengah blog owang pun, MALAS!

2 comments:

Sis-Lin said...

Huh! tak hagak2..saje le tu nak bgtau yg dia nak gi holiday...hahahahaha

AKO @ retna said...

Lin,
hahaha x kira...
tahun ni lom g holiday lagi weii :p