Thursday, May 12, 2011

Jawatan Kosong: Konstabel Polis Bantuan

Kami ingin memaklumkan bahawa terdapat kekosongan jawatan Konstabel Polis Bantuan di Jabatan Keselamatan, terbuka untuk calon-calon luar yang memenuhi syarat-syarat seperti berikut :

  • Calon lelaki sahaja
  • Lulusan SPM dengan kredit dalam 5 mata pelajaran, termasuk Bahasa Melayu
  • Minimum ketinggian : 170cm
  • Minimum berat : 50 kg
  • Sihat tubuh badan dan memiliki daya penglihatan yang baik
  • Berumur antara 18 hingga 25 tahun

Calon yang memenuhi syarat-syarat yang telah dinyatakan di atas, digalakkan untuk menghantar permohonan melalui www.jobstreet.com/my/bnm sebelum 20 Mei 2011.


Kowang leh tengok jawatan kosong yang lain-lain jugak.
Just klik je kat link jobstreet tu k ;-)

Nota Jemari: banyak benefit tau!!

6 comments:

  1. tadikan..
    ingat nak inform sedara...
    ye lah dia tak keje stabil..bekas tentera...

    tapi bila tgk syarat..tak lepas daaaaaaaaaa...hehhhe

    ReplyDelete
  2. sama la ila oiii...
    bila tgk syarat, alamak dah terlebih umur plak.. huhuhju

    ReplyDelete
  3. Tak layak sy nak mohon.......... tinggi tak cukup. :)

    ReplyDelete
  4. bek muda2 yg tua la lagi pengalaman...........

    ReplyDelete
  5. yang muda senang nak 'bentuk'..
    klu yg tua2 ni pengalamana je tak cukup, klu kena 'tegur' sket, dah melawan kata...

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.