Followers

Thursday, May 12, 2011

Jawatan Kosong: Konstabel Polis Bantuan

Kami ingin memaklumkan bahawa terdapat kekosongan jawatan Konstabel Polis Bantuan di Jabatan Keselamatan, terbuka untuk calon-calon luar yang memenuhi syarat-syarat seperti berikut :

  • Calon lelaki sahaja
  • Lulusan SPM dengan kredit dalam 5 mata pelajaran, termasuk Bahasa Melayu
  • Minimum ketinggian : 170cm
  • Minimum berat : 50 kg
  • Sihat tubuh badan dan memiliki daya penglihatan yang baik
  • Berumur antara 18 hingga 25 tahun

Calon yang memenuhi syarat-syarat yang telah dinyatakan di atas, digalakkan untuk menghantar permohonan melalui www.jobstreet.com/my/bnm sebelum 20 Mei 2011.


Kowang leh tengok jawatan kosong yang lain-lain jugak.
Just klik je kat link jobstreet tu k ;-)

Nota Jemari: banyak benefit tau!!

6 comments:

AdanyaKauUntukku said...

tadikan..
ingat nak inform sedara...
ye lah dia tak keje stabil..bekas tentera...

tapi bila tgk syarat..tak lepas daaaaaaaaaa...hehhhe

AKO @ retna said...

sama la ila oiii...
bila tgk syarat, alamak dah terlebih umur plak.. huhuhju

TokNabe said...

Tak layak sy nak mohon.......... tinggi tak cukup. :)

AKO @ retna said...

psstt umur layak lagi kah ;p

zam said...

bek muda2 yg tua la lagi pengalaman...........

AKO @ retna said...

yang muda senang nak 'bentuk'..
klu yg tua2 ni pengalamana je tak cukup, klu kena 'tegur' sket, dah melawan kata...

Annivesary

Daisypath Anniversary tickers