Wednesday, May 4, 2011

Klu majoks lagi, siap la dia!!!

Al-kisah, kawan sebelah ako ni dah hampir seminggu dimasukkan ke spital.
Saket? erkk siyes ako tak pasti punca UTAMA penyakit dia ni.
Macam-macam yang ako dengar.
So bagi nak pastikan apa saket dia, so kena la tunggu dia masuk keje dulu ye.

Awal-awal memang nak minta maaf sangat kat dia.
Sebab dalam seminggu ni, sehari pun ako tak jenguk dia kat spital.
Tahu, memang dia majoks pun.
Tapi erkkk siyes memang kebizian yang amat.
Harap-harap dia memahami la ye.

So sebagai nak kaber balik sebab x jenguk dia, ako ngan yang lelain pakat hantar sesuatu kat dia tuk menceriakan masa-masa keseorangan dalam bilik spital tu.

Jenuh juga nak memilih dan akhirnya, kami sepakat bagi macam dalam gambar kat atas ni. Alhamdulilah jam 2 petang tadi, selamat tiba kat bilik dia.

Buat kawan sebelah ni, dengan pesanan,
"bughok tau bila budak tigaploh taun majoksss..."
muahahaha... :p

Cepat sembuh!
Cepat masuk opis!
Cepat leh bergosip2

Nota Jemari: .. best kan dapat hadiah :p

6 comments:

  1. Op kos best dpt hadiah. Ko ckp aku dekat seminggu msk spital? Ni nak majok lg ni. Esok genap 9 hari aku kat sini wei!! Ko tak tau punca aku sakit?? Ni nak majok lg gak. Sll aku dok citer ngan ko, ko buat2 x dengar ek? Lagi satu pembetulan, aku 29 taun la. Hahaha

    Dah2... Tak majok pun. Korang je pandai2 ckp aku majok. Tp besh gak. Dpt hadiah. Hehehe

    ReplyDelete
  2. weiii byk sgt spekulasi ako dgr dr murshi laa.. ako kan mana de tenet.... so tak tau kisah2 lam fb lately ni.. arini je br online ..

    ala lebih kurang seminggu la tu :p

    psstt 29.. klu ikut tahun, dah 30 arr kira nyaaa :-D

    ReplyDelete
  3. wahhhh... nak jadi opismate ako yang sakit jugak laaaaaaa...

    ReplyDelete
  4. adehhh kopak la camni hahahah :-D

    ReplyDelete
  5. ret,
    aku sakit kepala la hari nih..
    hantar fererorosyer kat aku sekotak boleh? blok D, M floor yer.
    tengkiu.

    ReplyDelete
  6. erkk....
    gurlpp...

    jap jap ako tipon kan mekdi la ek.
    tapi ko get redi uwang nya ya :p

    fererorosyer takde delivery so payah la sket..

    lalalalaa...

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.