, ,

Klu majoks lagi, siap la dia!!!

Al-kisah, kawan sebelah ako ni dah hampir seminggu dimasukkan ke spital.
Saket? erkk siyes ako tak pasti punca UTAMA penyakit dia ni.
Macam-macam yang ako dengar.
So bagi nak pastikan apa saket dia, so kena la tunggu dia masuk keje dulu ye.

Awal-awal memang nak minta maaf sangat kat dia.
Sebab dalam seminggu ni, sehari pun ako tak jenguk dia kat spital.
Tahu, memang dia majoks pun.
Tapi erkkk siyes memang kebizian yang amat.
Harap-harap dia memahami la ye.

So sebagai nak kaber balik sebab x jenguk dia, ako ngan yang lelain pakat hantar sesuatu kat dia tuk menceriakan masa-masa keseorangan dalam bilik spital tu.

Jenuh juga nak memilih dan akhirnya, kami sepakat bagi macam dalam gambar kat atas ni. Alhamdulilah jam 2 petang tadi, selamat tiba kat bilik dia.

Buat kawan sebelah ni, dengan pesanan,
"bughok tau bila budak tigaploh taun majoksss..."
muahahaha... :p

Cepat sembuh!
Cepat masuk opis!
Cepat leh bergosip2

Nota Jemari: .. best kan dapat hadiah :p
Share:

6 comments:

  1. Op kos best dpt hadiah. Ko ckp aku dekat seminggu msk spital? Ni nak majok lg ni. Esok genap 9 hari aku kat sini wei!! Ko tak tau punca aku sakit?? Ni nak majok lg gak. Sll aku dok citer ngan ko, ko buat2 x dengar ek? Lagi satu pembetulan, aku 29 taun la. Hahaha

    Dah2... Tak majok pun. Korang je pandai2 ckp aku majok. Tp besh gak. Dpt hadiah. Hehehe

    ReplyDelete
  2. weiii byk sgt spekulasi ako dgr dr murshi laa.. ako kan mana de tenet.... so tak tau kisah2 lam fb lately ni.. arini je br online ..

    ala lebih kurang seminggu la tu :p

    psstt 29.. klu ikut tahun, dah 30 arr kira nyaaa :-D

    ReplyDelete
  3. wahhhh... nak jadi opismate ako yang sakit jugak laaaaaaa...

    ReplyDelete
  4. adehhh kopak la camni hahahah :-D

    ReplyDelete
  5. ret,
    aku sakit kepala la hari nih..
    hantar fererorosyer kat aku sekotak boleh? blok D, M floor yer.
    tengkiu.

    ReplyDelete
  6. erkk....
    gurlpp...

    jap jap ako tipon kan mekdi la ek.
    tapi ko get redi uwang nya ya :p

    fererorosyer takde delivery so payah la sket..

    lalalalaa...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.