Nape satu jari je?

Semalam kan dah citer ako beli inai.
So malam tadi saja la nak ngetest.
Ako try tempek inai yang tiub.
Dan hasilnya.....

Aikk satu jari je ker?
Iskk kata ngeTEST je kan.

Slalu ako suka pakai 2 jari je.
Jari ujung ngan jari manis.

Klu ako pakai soploh jari kang ada plak yang pikir lain.
Tapi ni ako baru pakai satu jari je, ada juga yang bersore tu.
Ermm....

Bagus la inai ni.
Pakai dalam soploh minit je dah jadi merah camtu.
Klu ako pakai sejam, konpom merah hitam jadinya.
Merah ke oren ke hitam ke, pakai inai ni ekceli bergantung juga pada darah kita.
Betul tak??

Kowang plak suka pakai inai tak??

Nota Jemari: mcm comei je jari jemari ku yang sedia comei ni..:p
Share:

5 comments:

  1. hahahaha comeiiii....mcm jari aku jugak laaa...lalalalalal

    ReplyDelete
  2. patut ko pakai inai kat jari tengah ret.
    agak-agak ramai sangat tanya, ko tunjuk jer jari tengah ko tu.
    err..nih kira ajaran sesat ke apa nih?

    ReplyDelete
  3. erkk.. erk...
    kang ako takut plak x pasal2 ako dapat 5 jari terus kat pp ako//

    gurlpp...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.