Followers

Wednesday, May 11, 2011

Nape satu jari je?

Semalam kan dah citer ako beli inai.
So malam tadi saja la nak ngetest.
Ako try tempek inai yang tiub.
Dan hasilnya.....

Aikk satu jari je ker?
Iskk kata ngeTEST je kan.

Slalu ako suka pakai 2 jari je.
Jari ujung ngan jari manis.

Klu ako pakai soploh jari kang ada plak yang pikir lain.
Tapi ni ako baru pakai satu jari je, ada juga yang bersore tu.
Ermm....

Bagus la inai ni.
Pakai dalam soploh minit je dah jadi merah camtu.
Klu ako pakai sejam, konpom merah hitam jadinya.
Merah ke oren ke hitam ke, pakai inai ni ekceli bergantung juga pada darah kita.
Betul tak??

Kowang plak suka pakai inai tak??

Nota Jemari: mcm comei je jari jemari ku yang sedia comei ni..:p

5 comments:

Sis-Lin said...

hahahaha comeiiii....mcm jari aku jugak laaa...lalalalalal

AKO @ retna said...

hahahahah..
kan kan :p

rosdiana said...

patut ko pakai inai kat jari tengah ret.
agak-agak ramai sangat tanya, ko tunjuk jer jari tengah ko tu.
err..nih kira ajaran sesat ke apa nih?

AKO @ retna said...

erkk.. erk...
kang ako takut plak x pasal2 ako dapat 5 jari terus kat pp ako//

gurlpp...

~ ika popo ~ said...

wrne inai tahan bpe lme ye?