Followers

Monday, May 16, 2011

Salam

Buka email.
Bila kowang nampak tajuk email macam ni, "Salam".. tentu kowang tak sabar nak baca kan. Ye la maybe dari kawan lama yang bertanyakan kabar.


Tapi buka je email tuk baca,
ermm tengok je nama pengirim,
tertanya-tanya dibuatnya.

Sapekah gerangan pengirim email ni??

salam,my name is laila mohd faisal,i am presently in Uk, My father is from (sabah) Malaysia and my mum from UK,i will be coming to Malaysia for my Vacation soon.i want us to be close before i come to Malaysia so that you can show me around Malaysia when i visit.please feel free to write me ,so we can get to know our self more. hope to hear from you,, my email is lailamohdfaisal@yahoo.com


Moskel seh!!!


Pastu siap tempek gambar dia lagi tu..
Ngeri!



Erkkk..... taakooottttt!!

Nota Jemari: psstt klu kowang nak kenal, sila la hahaha *gigil  

6 comments:

Cik Shiqa said...

shiqa pun dapt emel ni. musykil gak. siap ada gambar. memula ingatkan betul lah.. lepas tu kan, ada dpt lg email yg sama.. ayat yg sama, tapi dari org lain.. n gambar org lain.huhuhu seram jugak.. mest ada sesuatu kan? nk nipu org pun, agak2 ler....

shay said...

sapa kah itu... seram lak pulak saya...

AKO @ retna said...

tu la seram giler!!
takut virus je nih....

AdanyaKauUntukku said...

gambar cam touch up gila2....
jgn layannnnnnnn

AKO @ retna said...

iila,
kan kan.. nampak sangat penipunya..

ShirVen said...

cam muka bapok kena touch up!! hahhaaa!!! tak abis2 nak menipu kan. apa kehal dia yg nak bervacation nak berclose2 dgn org lak. pergi lah around2 sendiri kan..