Friday, June 17, 2011

Buka Hari Ahad!

Balik dari lunch tadi, tup tup tengok ada kad atas meja.
Siap ada nota kecik di situ yang berbunyi;

"Ret, Bukak on Sunday tau! Tq"

Kena baca hari ahad juga ek?
Eeee tak sabar nak baca tau!
Tapi kan tapi kan.... aissshhhh...

Kowang tengok derang ni..
Iskkk... derang plak yang lelebih excited kan!!

"psstt kowang, erkk kad tu dari sape ek???"
"Bagi la tau, pelisssssss!"

Adeh lama nya nak kena tunggu hari ahad.

Nota Jemari: Sabar, klu buka skrg takde feel la kan.. lalala

5 comments:

  1. Hahaha... Kak nam sungguh mereka itu. Mana leh kasi tau dari sape... Syyyyyy :)

    ReplyDelete
  2. hahaa xpe xpe akan tahu juga :p

    ReplyDelete
  3. ret, ni dah hari senin.. cepatlah kabo, kad tu sapa bagi.. mambang baru ker?

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.