Followers

Friday, June 17, 2011

Buka Hari Ahad!

Balik dari lunch tadi, tup tup tengok ada kad atas meja.
Siap ada nota kecik di situ yang berbunyi;

"Ret, Bukak on Sunday tau! Tq"

Kena baca hari ahad juga ek?
Eeee tak sabar nak baca tau!
Tapi kan tapi kan.... aissshhhh...

Kowang tengok derang ni..
Iskkk... derang plak yang lelebih excited kan!!

"psstt kowang, erkk kad tu dari sape ek???"
"Bagi la tau, pelisssssss!"

Adeh lama nya nak kena tunggu hari ahad.

Nota Jemari: Sabar, klu buka skrg takde feel la kan.. lalala

5 comments:

Farihah said...

Hahaha... Kak nam sungguh mereka itu. Mana leh kasi tau dari sape... Syyyyyy :)

AKO @ retna said...

hahaa xpe xpe akan tahu juga :p

AdanyaKauUntukku said...

wahhh..org lain tukang baca ye

AKO @ retna said...

ila,
derang mmg OBER tau!!! haha

Anaa said...

ret, ni dah hari senin.. cepatlah kabo, kad tu sapa bagi.. mambang baru ker?