,

Deting with Khayla

Lapar!
Lapar!
Terus sms 'kakak' diella ajak melantak sesame.

Alang-alang dah melantak kat sri gombak, maka cecepat ako sms Bapak Khayla.
Eh, bukan ar.. iskk ako bukan nak deting ngan bapak si Khayla.
Tapi ako nak deting sama si kecik KHAYLA.

Sebabkan si kecik tu belum ada 'kaki' lagi, so terpaksa la ngakut bapaknya sekali.
Ater si mak awal-awal takde kat umah, berdeting aje la sama anak dan bapak.
Jangan marah ye mama Khayla, kita pinjam kejap anak awak!! heehe..

Aisshhh.... Plan nak berdeting terus bertukar jadi babysitter plak.
Nasib laa si kecik tu tak meragam sangat.
Bagus bagus, pasni bleh ajak deting lagi.
Tak kisah la klu kena jadi babysitter, babysitter laa.
Janji dapat deting.. *senyum

Alamaakkk.... agak-agak Puan Marlin jeles tak ni?
ala rileksss arrr, tunggu giliran ko plak minggu depan ye :p

Nota Jemari: Jadi babysitter dapat upah tak ek? :p
Share:

6 comments:

  1. Alalalala tomei Khayla..Mama Lin tak sabar tunggu awak laa..

    Eeee saje je la aunty Nana ni kan...bikin panasss....

    Pstt Khayla..aunty Nana busukk kan...lum mandi pagi! ha ha ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Hehehe.. Daripada Aunty Lin jadi Mama Lin pulaks... Kang ada si Khayla kene 'culik' Mama Lin tak kasi balik KL. Hehehe...

    ReplyDelete
  3. aunty lin,
    eeeee apa lak busyukkk... awal2 pagi sudah sembur perfume satu botol hhaa

    carney,
    haaa bebaik htr ke umah si lin tu, kang khayla dah x igt mana satu mama dier kang :p

    ReplyDelete
  4. alaa... bestnye kak ret dapat susukan dia.. sy x sempat. lain kali ye khayla...

    ReplyDelete
  5. gebu sungguh. mak pak dia kurus je. mesti ikut mamaRetna ngn mamaLin dia ni, kuikuikui.

    ReplyDelete
  6. umie,
    susukan sekejap je pun...

    cha,
    erkk...... erk..
    pp khayla nak lawan aunty NANA laaa :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.