Sunday, June 26, 2011

Deting with Khayla

Lapar!
Lapar!
Terus sms 'kakak' diella ajak melantak sesame.

Alang-alang dah melantak kat sri gombak, maka cecepat ako sms Bapak Khayla.
Eh, bukan ar.. iskk ako bukan nak deting ngan bapak si Khayla.
Tapi ako nak deting sama si kecik KHAYLA.

Sebabkan si kecik tu belum ada 'kaki' lagi, so terpaksa la ngakut bapaknya sekali.
Ater si mak awal-awal takde kat umah, berdeting aje la sama anak dan bapak.
Jangan marah ye mama Khayla, kita pinjam kejap anak awak!! heehe..

Aisshhh.... Plan nak berdeting terus bertukar jadi babysitter plak.
Nasib laa si kecik tu tak meragam sangat.
Bagus bagus, pasni bleh ajak deting lagi.
Tak kisah la klu kena jadi babysitter, babysitter laa.
Janji dapat deting.. *senyum

Alamaakkk.... agak-agak Puan Marlin jeles tak ni?
ala rileksss arrr, tunggu giliran ko plak minggu depan ye :p

Nota Jemari: Jadi babysitter dapat upah tak ek? :p

6 comments:

  1. Alalalala tomei Khayla..Mama Lin tak sabar tunggu awak laa..

    Eeee saje je la aunty Nana ni kan...bikin panasss....

    Pstt Khayla..aunty Nana busukk kan...lum mandi pagi! ha ha ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Hehehe.. Daripada Aunty Lin jadi Mama Lin pulaks... Kang ada si Khayla kene 'culik' Mama Lin tak kasi balik KL. Hehehe...

    ReplyDelete
  3. aunty lin,
    eeeee apa lak busyukkk... awal2 pagi sudah sembur perfume satu botol hhaa

    carney,
    haaa bebaik htr ke umah si lin tu, kang khayla dah x igt mana satu mama dier kang :p

    ReplyDelete
  4. alaa... bestnye kak ret dapat susukan dia.. sy x sempat. lain kali ye khayla...

    ReplyDelete
  5. gebu sungguh. mak pak dia kurus je. mesti ikut mamaRetna ngn mamaLin dia ni, kuikuikui.

    ReplyDelete
  6. umie,
    susukan sekejap je pun...

    cha,
    erkk...... erk..
    pp khayla nak lawan aunty NANA laaa :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.