Thursday, June 23, 2011

Makan! Makan! Makan!

*motivasi diri >>> makan berpada-pada. Ingat, nak sarung baju yang baru je tempah aritu!!*

Takde special ocassion pun.
Memang department ako ni, klu bab-bab makan memang laju je!

Ala biasa je ni, kakak-kakak bawa lauk-pauk, 
pastu kita share ramai-ramai.

Yang sadisnya,
tetiba berkumandang lagu raya.

Gurlpp..!!

Huwaaaaaaaaaaaaaaaa....
Sedih OK!!

Dah feel ala-ala ramadhan gitu.
Bila masuk ramadhan ni mula la hati ni sayu jer.
Argrhhhh tak shuker! Tak shuker!!

Lebih kurang sebulan je lagi nak poser kan.
Erkk klu langkau bulan ramadhan, bole tak?

Nota Jemari: ramadhan dan syawal .. :-(

6 comments:

  1. baru nak happy2 tgk org makan2
    tapi bila sebot lagu raya
    sob sob........nak nangis jugeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. laaa...awat lagu raya...? mesti le feel tu lain mcm sikit..tp makan punya pasal..buat2 pekak je la kan...hahahahahhaa

    ReplyDelete
  3. hahhahha tau xpe...
    kang x lalu lak ako nak telan :-D

    ReplyDelete
  4. dan lagi sebulan nak puasa itu lah masing2 sibuk nak ganti puasa.. tak shuker jugak...

    sape tu siap senseng lengan baju nak cedok makanan.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. hahahaha tu la kak maznah,,,
    salah sorang tukang masak makanan kat situ :p

    bak kata kitrg panggil dia 'mak perantin' ...

    Dia yg paling sibuk urus bab2 makanaan nih :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.