Followers

Thursday, June 23, 2011

Makan! Makan! Makan!

*motivasi diri >>> makan berpada-pada. Ingat, nak sarung baju yang baru je tempah aritu!!*

Takde special ocassion pun.
Memang department ako ni, klu bab-bab makan memang laju je!

Ala biasa je ni, kakak-kakak bawa lauk-pauk, 
pastu kita share ramai-ramai.

Yang sadisnya,
tetiba berkumandang lagu raya.

Gurlpp..!!

Huwaaaaaaaaaaaaaaaa....
Sedih OK!!

Dah feel ala-ala ramadhan gitu.
Bila masuk ramadhan ni mula la hati ni sayu jer.
Argrhhhh tak shuker! Tak shuker!!

Lebih kurang sebulan je lagi nak poser kan.
Erkk klu langkau bulan ramadhan, bole tak?

Nota Jemari: ramadhan dan syawal .. :-(

6 comments:

AdanyaKauUntukku said...

baru nak happy2 tgk org makan2
tapi bila sebot lagu raya
sob sob........nak nangis jugeeeeeeeeee

AKO @ retna said...

kan kan kan!!!

Sis-Lin said...

laaa...awat lagu raya...? mesti le feel tu lain mcm sikit..tp makan punya pasal..buat2 pekak je la kan...hahahahahhaa

AKO @ retna said...

hahhahha tau xpe...
kang x lalu lak ako nak telan :-D

mekchu said...

dan lagi sebulan nak puasa itu lah masing2 sibuk nak ganti puasa.. tak shuker jugak...

sape tu siap senseng lengan baju nak cedok makanan.. hehehe..

AKO @ retna said...

hahahaha tu la kak maznah,,,
salah sorang tukang masak makanan kat situ :p

bak kata kitrg panggil dia 'mak perantin' ...

Dia yg paling sibuk urus bab2 makanaan nih :p