,

Nak itu boleh?!!!

Awak! Awak!
Saya nak iPhone, boleh tak?

Dah tau dah, konpom jawapan nya, "tengok kewangan awak dulu, stabil ke idak?!"

HUwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Sekian.

Nota Jemari: Bila nak merasa nih..??
Share:

7 comments:

  1. ari tu masa nak tukar phone
    dok aim nak iphone 4
    at last...
    dapat samsung4..sbb nak beli sepasang...
    en adha tak moh iphone 4 plak..isk

    ReplyDelete
  2. rasa dalam mimpi kalau dapat satu...

    ReplyDelete
  3. ila,
    huhu... ok la tuh..

    org sekeliling dah beberapa kali tukar tipon, ako nih masih yg satu ni je... tapi alhamdulilah jgk la, sbb ianya masih bernyawa & berguna hehe

    shay,
    mimpi di siang hari je la :p

    ReplyDelete
  4. iphone memang idaman ramai.... :)

    ReplyDelete
  5. Ret,

    Teringin gak!! tapi apa nak buat, belum ada rezeki lagi. dalam mimpi je lah dulu buat sementara waktu ni. ;-)

    ReplyDelete
  6. haahhaa sama la ngan ako! heheh..

    minta2 la tetiap malam mimpi kan ia :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.