Nak itu boleh?!!!

Awak! Awak!
Saya nak iPhone, boleh tak?

Dah tau dah, konpom jawapan nya, "tengok kewangan awak dulu, stabil ke idak?!"

HUwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Sekian.

Nota Jemari: Bila nak merasa nih..??

7 comments:

  1. ari tu masa nak tukar phone
    dok aim nak iphone 4
    at last...
    dapat samsung4..sbb nak beli sepasang...
    en adha tak moh iphone 4 plak..isk

    ReplyDelete
  2. rasa dalam mimpi kalau dapat satu...

    ReplyDelete
  3. ila,
    huhu... ok la tuh..

    org sekeliling dah beberapa kali tukar tipon, ako nih masih yg satu ni je... tapi alhamdulilah jgk la, sbb ianya masih bernyawa & berguna hehe

    shay,
    mimpi di siang hari je la :p

    ReplyDelete
  4. Ret,

    Teringin gak!! tapi apa nak buat, belum ada rezeki lagi. dalam mimpi je lah dulu buat sementara waktu ni. ;-)

    ReplyDelete
  5. haahhaa sama la ngan ako! heheh..

    minta2 la tetiap malam mimpi kan ia :p

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com