Followers

Wednesday, June 8, 2011

Nak itu boleh?!!!

Awak! Awak!
Saya nak iPhone, boleh tak?

Dah tau dah, konpom jawapan nya, "tengok kewangan awak dulu, stabil ke idak?!"

HUwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Sekian.

Nota Jemari: Bila nak merasa nih..??

7 comments:

AdanyaKauUntukku said...

ari tu masa nak tukar phone
dok aim nak iphone 4
at last...
dapat samsung4..sbb nak beli sepasang...
en adha tak moh iphone 4 plak..isk

shay said...

rasa dalam mimpi kalau dapat satu...

AKO @ retna said...

ila,
huhu... ok la tuh..

org sekeliling dah beberapa kali tukar tipon, ako nih masih yg satu ni je... tapi alhamdulilah jgk la, sbb ianya masih bernyawa & berguna hehe

shay,
mimpi di siang hari je la :p

ikatankasihku said...

iphone memang idaman ramai.... :)

AKO @ retna said...

kan?!
kan?!
kan?!

huhu...

Wan Nurdiana said...

Ret,

Teringin gak!! tapi apa nak buat, belum ada rezeki lagi. dalam mimpi je lah dulu buat sementara waktu ni. ;-)

AKO @ retna said...

haahhaa sama la ngan ako! heheh..

minta2 la tetiap malam mimpi kan ia :p