Followers

Friday, August 5, 2011

Termenung sejenak


Tergamam!!
Speechless.....

Camne nak packing ni?
Terduduk ako kejap..
Termenung apatah lagi..

Takde satu pun yang 'muat'.
Terkedu!

Damn!!
How come??!!!
Shittt....!!

Arrghhhhhhhhhhh...................

Nak kurusss!!!!!

Sekian. 

psstt awak, sponsor saya kurus boleh tak?? *sengih

Nota Jemari: meleleh airmata mengenangkan nasib BADAN

15 comments:

Sis-Lin said...

saya pun termenung jugak tengok entry awak ni..
terkenang kan nsb awak sama dgn kita..huhuhuhuhu

tapiii *sambil gelak kecikkkkkk*

AKO @ retna said...

huhu.... saya meraung malam tadi depan lemari...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaa sedih.. iskk sob sob

AdanyaKauUntukku said...

ila dah lama bungkus retna..sob sob

AKO @ retna said...

adehh.....
nak kena beli baru ker??
tapi kena ada motivasi sket bila tgk baju2 tu sumer..

arghhhh pitamm!!

fatt said...

posa ni mungkin boleh turun, tp time berbuka jgn bedal sakan nti abisla diet

ai ni pulak mslhnya mknla byk mana pun mmg camtu jgkla berat...ada bela antu raya gamaknya..haha :P

AKO @ retna said...

adehh fatt,

untungnya dapat badan mcm tu.. jelesss aiii huhu...

klu leh bg lemak aii kat u sket, aii sanggupppp tadah bagi kat u



hhahahaa.... :p

Mya said...

banyaknya baju! kagumss..

AKO @ retna said...

aiyo.. byk baju dah tak muat.. huwaaa

MrJocko said...

Ko dah gemukkkk

AKO @ retna said...

eee ye la ye laaa!!!!

Shaizhar said...

fu yooo.. banyaknya baju nye..

AKO @ retna said...

nak perli ke apa tu...

Shaizhar said...

ingatkan baju untuk 'di jual'.

x pe la.. 'berisi' bagus la.. tandanya kita hidup happy kan?

kalau 'kurus' nanti org kata x cukup makan lak :p

Anonymous said...

hehehehehehehe.
hehehehehehehe.

adeih. tu aje yg mampu sy taip.
hehehehehehehe.

akuFARA?
",)

AKO @ retna said...

ha????
itu jeeeeeee??!!!!