Termenung sejenak


Tergamam!!
Speechless.....

Camne nak packing ni?
Terduduk ako kejap..
Termenung apatah lagi..

Takde satu pun yang 'muat'.
Terkedu!

Damn!!
How come??!!!
Shittt....!!

Arrghhhhhhhhhhh...................

Nak kurusss!!!!!

Sekian. 

psstt awak, sponsor saya kurus boleh tak?? *sengih

Nota Jemari: meleleh airmata mengenangkan nasib BADAN

15 comments:

  1. saya pun termenung jugak tengok entry awak ni..
    terkenang kan nsb awak sama dgn kita..huhuhuhuhu

    tapiii *sambil gelak kecikkkkkk*

    ReplyDelete
  2. huhu.... saya meraung malam tadi depan lemari...

    huwaaaaaaaaaaaaaaaaa sedih.. iskk sob sob

    ReplyDelete
  3. ila dah lama bungkus retna..sob sob

    ReplyDelete
  4. adehh.....
    nak kena beli baru ker??
    tapi kena ada motivasi sket bila tgk baju2 tu sumer..

    arghhhh pitamm!!

    ReplyDelete
  5. posa ni mungkin boleh turun, tp time berbuka jgn bedal sakan nti abisla diet

    ai ni pulak mslhnya mknla byk mana pun mmg camtu jgkla berat...ada bela antu raya gamaknya..haha :P

    ReplyDelete
  6. adehh fatt,

    untungnya dapat badan mcm tu.. jelesss aiii huhu...

    klu leh bg lemak aii kat u sket, aii sanggupppp tadah bagi kat u



    hhahahaa.... :p

    ReplyDelete
  7. aiyo.. byk baju dah tak muat.. huwaaa

    ReplyDelete
  8. fu yooo.. banyaknya baju nye..

    ReplyDelete
  9. ingatkan baju untuk 'di jual'.

    x pe la.. 'berisi' bagus la.. tandanya kita hidup happy kan?

    kalau 'kurus' nanti org kata x cukup makan lak :p

    ReplyDelete
  10. hehehehehehehe.
    hehehehehehehe.

    adeih. tu aje yg mampu sy taip.
    hehehehehehehe.

    akuFARA?
    ",)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com