,

Termenung sejenak


Tergamam!!
Speechless.....

Camne nak packing ni?
Terduduk ako kejap..
Termenung apatah lagi..

Takde satu pun yang 'muat'.
Terkedu!

Damn!!
How come??!!!
Shittt....!!

Arrghhhhhhhhhhh...................

Nak kurusss!!!!!

Sekian. 

psstt awak, sponsor saya kurus boleh tak?? *sengih

Nota Jemari: meleleh airmata mengenangkan nasib BADAN
Share:

15 comments:

  1. saya pun termenung jugak tengok entry awak ni..
    terkenang kan nsb awak sama dgn kita..huhuhuhuhu

    tapiii *sambil gelak kecikkkkkk*

    ReplyDelete
  2. huhu.... saya meraung malam tadi depan lemari...

    huwaaaaaaaaaaaaaaaaa sedih.. iskk sob sob

    ReplyDelete
  3. ila dah lama bungkus retna..sob sob

    ReplyDelete
  4. adehh.....
    nak kena beli baru ker??
    tapi kena ada motivasi sket bila tgk baju2 tu sumer..

    arghhhh pitamm!!

    ReplyDelete
  5. posa ni mungkin boleh turun, tp time berbuka jgn bedal sakan nti abisla diet

    ai ni pulak mslhnya mknla byk mana pun mmg camtu jgkla berat...ada bela antu raya gamaknya..haha :P

    ReplyDelete
  6. adehh fatt,

    untungnya dapat badan mcm tu.. jelesss aiii huhu...

    klu leh bg lemak aii kat u sket, aii sanggupppp tadah bagi kat u



    hhahahaa.... :p

    ReplyDelete
  7. aiyo.. byk baju dah tak muat.. huwaaa

    ReplyDelete
  8. fu yooo.. banyaknya baju nye..

    ReplyDelete
  9. ingatkan baju untuk 'di jual'.

    x pe la.. 'berisi' bagus la.. tandanya kita hidup happy kan?

    kalau 'kurus' nanti org kata x cukup makan lak :p

    ReplyDelete
  10. hehehehehehehe.
    hehehehehehehe.

    adeih. tu aje yg mampu sy taip.
    hehehehehehehe.

    akuFARA?
    ",)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.