, ,

Teaser: Stroberi Cinta Episod Permulaan Tiada Kesudahan

 Hahahha tajuk tak hagak-hagak kan.
Nama pun "teaser"..
So saja ngetest "minat" kowang.
Ada tak yang tergedik nak klik n baca dan tengok.

Jeng jeng jeng....


With my best buddy for the time being.
My best blogger friend.
Kita kawan selamanya kan


Presenting my special special buddy, also my antara special 'kawan lelaki'.

'Stroberi Cinta' in the making.
Hahaha...

Tunggu.....!!

Nota Jemari: You all are my best ever buddies!! Thank you :-)
Share:

10 comments:

  1. ooo dah ada Strawberry Cinta yer,,, Congrats Ret :)

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ooo bertuah gak lah nama ila kan....
    sampai tercipta cinta strawberry ha h ha

    ReplyDelete
  3. wah ada adegan suap menyuap tu ;)

    ReplyDelete
  4. Jocko,
    Alhamdulilah ...

    Ila,
    Erkk nape ek? Ako masih ngak mengerti hehe...

    Irfa,
    Meh nak suap jugak tak? ekekee :p

    ReplyDelete
  5. Phewitttttttt....
    nape di blur kan ehem ehem tu...
    bila nak tayang? :D

    ReplyDelete
  6. Erin,
    Dah lama tayang cuma tak slalu je..hehe

    ReplyDelete
  7. honey,
    itu nama nya buah stroberi hahaa :p

    ReplyDelete
  8. Hahahaha....bila la nk klimaks agaknyaaa....stoberi dh nak jadi buah epal dah weii..
    Hahahahahhaaaaaa

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.