Wednesday, March 13, 2013

Teaser: Stroberi Cinta Episod Permulaan Tiada Kesudahan

 Hahahha tajuk tak hagak-hagak kan.
Nama pun "teaser"..
So saja ngetest "minat" kowang.
Ada tak yang tergedik nak klik n baca dan tengok.

Jeng jeng jeng....


With my best buddy for the time being.
My best blogger friend.
Kita kawan selamanya kan


Presenting my special special buddy, also my antara special 'kawan lelaki'.

'Stroberi Cinta' in the making.
Hahaha...

Tunggu.....!!

Nota Jemari: You all are my best ever buddies!! Thank you :-)

10 comments:

  1. ooo dah ada Strawberry Cinta yer,,, Congrats Ret :)

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ooo bertuah gak lah nama ila kan....
    sampai tercipta cinta strawberry ha h ha

    ReplyDelete
  3. wah ada adegan suap menyuap tu ;)

    ReplyDelete
  4. Jocko,
    Alhamdulilah ...

    Ila,
    Erkk nape ek? Ako masih ngak mengerti hehe...

    Irfa,
    Meh nak suap jugak tak? ekekee :p

    ReplyDelete
  5. Phewitttttttt....
    nape di blur kan ehem ehem tu...
    bila nak tayang? :D

    ReplyDelete
  6. Erin,
    Dah lama tayang cuma tak slalu je..hehe

    ReplyDelete
  7. honey,
    itu nama nya buah stroberi hahaa :p

    ReplyDelete
  8. Hahahaha....bila la nk klimaks agaknyaaa....stoberi dh nak jadi buah epal dah weii..
    Hahahahahhaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaa xpe nama pun xde kesudahan haha

      Delete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.