Followers

Friday, April 12, 2013

Ayoh kita ke JAY BEE

6 April, 7:15 pagi dah terpacak kat opis.
"Mana la derang ni?" gumam ako sengsorang.

Wassapp si teman.

A: Mana korang x sampai lagi ni?
F: Cik Siantan x sampai lagi.
A: Lambat lagi la tu... erm..
F: Macam x biasa
(ekekeke... ako kasi ubah ayat, kasi rencah sket la ye)

F: Kakak Z dah sampai?
A: Otw....

Kitorang janji nak jumpa kat opis dalam jam 7.30 pagi.
Biasa la klu orang kita berjanji kan... wwopppsss...

Lebih kurang jam 7.50 pagi, kakak Z pun tiba dan terus memungut kami.
(pungut pigi nya hahahaa)


Orait, jom kita ke Jay Bee!!
Misi mencari lauk kenduri kawen.
Yeehaaaa........!

Pemanduan kejap kejap berhemah, kejap kejap terlebih hemah nya, membawa kita sampai di Jay Bee lebih kurang jam 12:30 tengahari. Itupun setelah sejam berhenti bekfes di R&R Seremban terlebih dahulu.

Jalan adalah sangat licin (eh smooth la kan.. hahhaa).
Bagus!!


Lokasi kenduri adalah di Maktab Sultan Abu Bakar.
Atau lebih dikenali dengan nama English College.
Ye ye sape orang-orang JB tentu tahu kan sek EC ni.
Kelassss ko, EC ada dewan yang sangat besar!!
Hahaha.....

pssstt wahai kengkawan sekolah ku, haa kowang x nak buat kenduri kat dewan sekolah kita kah?? :p


Misi berjaya.
Tunggu apa lagi, jom kita makan!!!!


Simple dan cantek!


Jam 1.30 petang, pengantin pun berarak masuk ke dalam dewan.
Aisshh sape plak yang bertudung biru menghalang pandangan ni??


Seri pengantin.
Simple je mekap dan baju pengantin kan.
Pape pun, tahniah Iman dan Suami.


Sebelum balik, marilah bergambar beramai-ramai.


Di pintu keluar ternampak ahkak ni.
Sape kenal?
HAhahha sape lagi klu bukan Che Lah salah sorang peserta masterchef tu.

Kelasss ko Che Lah tapi tolong jangan nyanyi lagi ye.
Ke laut piginya...
Hahahhaa... *(jgn amek hari ye wink )


Madu pemberian ikhlas dari pihak pengantin.
Simbolik moga perkahwinan mereka semanis madu itu.
Wah yo yo je ako. ahahaha

Dah selesai melantak, kami menyinggah sebentar ke Bukit Indah untuk beristirehat.
Kami pulang ke Kay Ell lebih kurang jam 4.30 petang hari itu juga.

Sekian cerita hari minggu kami yang lepas.

Nota Jemari: Long Journey Weekend

2 comments:

AdanyaKauUntukku said...

ila suka tengok dia ni tau..ingatkan chinese...

ch@ said...

Wah...kakRet seri mak datin terpancar.