"Hi, nama saya Rayyan! Nama Awak?"

Jarang citer pasal budak ni kan?!
Asek-asek dok citer pasal ABIN ngan adik dier.
Hehehe...

Dok belek entry lelama, hanya ada 2 entry je ako dok selitkan pasal budak ni.
Satu pasal kedatangan dia kat dunia ni.
Dan satu lagi pasal raya bersama-sama.

Ye la, camne la nak bercerita pasal si kenit ni.
Jumpa pun setahun sekali je.
Itupun kejap-kejap.
So, aktiviti bersama memang agak terbatas la sket.

Maka sebab itulah ako jarang sangat bercerita pasal si kecik ni.


"Hai kengkawan aunty. Nama saya Ruzain Rayyan. Umur saya baru nak masuk 2 tahun"


Ni je la satu-satu nya gambar ako berdua dengan dia.
Sebabnya budak ini adalah menyombong dan susah betul nak didekati.

Itulah padahnya klu jarang-jarang berjumpa kan. huhu...
Takpe la, jangan dah besar sok, ko lupa kat makcik-makcik ko, udah la ye.

OK la, tu je nak update!
Hehehe...

Nota Jemari: Tengah kekeringan idea ni...

No comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com