Penyakit "M"

.: Gambar hiasan :.



Bila penyakit 'M' dah datang, memang sumer kerja x menjadi.
Bila penyakit 'M' menyerang, mood pun jadi x keruan.

Tapi peliknya, penyakit 'M' ako akan menyerang time-time balik keje.
Memang dah sampai umah tu, cepat je penyakit 'M' akan menular.

Heran bin ajaib.
Nape la penyakit malas nak MANDI ni datang dalam diri ako ek?

hahahaa............. sengal!!

Nota Jemari: busuk busuk pun, seb baek ada orang masih suka... *wink!

1 comment:

  1. Penyakit M - malas mandi waktu malam tak per..jgn malas mandi waktu pagi heee coz JM pun kekadang malas mandi gak waktu malam nih..ahahaha...shhhhh..sama lah kita..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com