Thursday, June 13, 2013

Penyakit "M"

.: Gambar hiasan :.



Bila penyakit 'M' dah datang, memang sumer kerja x menjadi.
Bila penyakit 'M' menyerang, mood pun jadi x keruan.

Tapi peliknya, penyakit 'M' ako akan menyerang time-time balik keje.
Memang dah sampai umah tu, cepat je penyakit 'M' akan menular.

Heran bin ajaib.
Nape la penyakit malas nak MANDI ni datang dalam diri ako ek?

hahahaa............. sengal!!

Nota Jemari: busuk busuk pun, seb baek ada orang masih suka... *wink!

1 comment:

  1. Penyakit M - malas mandi waktu malam tak per..jgn malas mandi waktu pagi heee coz JM pun kekadang malas mandi gak waktu malam nih..ahahaha...shhhhh..sama lah kita..

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.