, ,

Berbuka di Opis

Eh eh puasa dan nak sampai ke penghujung la.
Nak ghaya dah ghopenya.
Tak banyak entry ek sepanjang bulan pose ni.
Kemalasan yang teramat indah.
Hahahahaa.....

Just nak bagitau je, aritukan budak-budak department ako ada wat makan-makan.
Kali ni punya konsep berbuka beramai-ramai di opis.

Asalnya nak berbuka dengan "nasi tumpang" sahaja yang akan dibeli di Kelantan Delight. Tapi last minit, chef kat kedai tu x boleh nak masakkan. So, terpaksa la last minit juga tukar menu berkonsepkan 'pot luck'. Jenuh juga la nak mencari lauk-pauk dan kuih-muih yang lain. Last minit la katakan. Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar.


Makan ala-ala kampung.
Bersila la kat bawah ye.

Prektis mana yang x reti.
Bersila vs bersimpuh?
Gurlpp...... :p


Menunggu waktu berbuka.


Azan berkumandang, jom serbu!!

Dimulakan dengan bismillah.
Disudahi dengan alhamdulilah.....
Begitulah sehari dalam hidup kita,
Mudah-mudahan dirahmati Allah.

Alhamdulilah, sangat-sangat kenyang!
Terima kasih pada yang memeriahkan majlis.
Tahun depan kita buat lagi ye. *wink

Nota Jemari: Jamuan korang macam mana pula?
Share:

1 comment:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.