Followers

Tuesday, September 2, 2014

OLD B.E.S.T.F.R.I.E.N.D.S

Last weekend ako balik JB.
Sebab cuti hujung minggu yang panjang kan, so saja la vroom vroom ke sana.
Kali ni plan nak gather ngan bestfriends yang agak lama juga la tak jumpa.

Ako ke JB Jumaat petang.
Terus plan nak jumpa dengan derang ni, malam jumaat tu juga.
Kira macam dah rindu sangat la gamak nya.
Hahaha x menyempat-nyempat nak jumpa hari lain kan. :-D
#rindu ke??


Zaman dah berubah....
Adoiyaaiii bila mengimbas balik gegambar lelama ni, konpom memang gelak sakan la kan.
Ater gambo lama kan, konpom la muka pun muda belia lagi.


Hari terakhir sekolah sebelum SPM.
Adeh dehh deh... skema nya memasing...
Awat serius sangat tu kan hhahaa :-D


Taaaadaaaaa!!
Nak dibandingkan dengan dulu, konpom la jauh benor beza nya kan...
wakakakaka....

Tapi paling sama sampai sekarang ni,
havoc,kecoh, gamat macam 50 orang berkumpul.


Macam x cukup korum je kan?!
So, M ... tunggu tahun depan, genap 20 tahun kita kawan, kita buat gathering besar-besaran sket ye. :p

psstt ke nak jemput sekali Cikgu Norhashim tu sekali?
Mana la tahu, kot-kot ada yang rindu kan :-D

Atau atau... korang nak jemput FSTB or Pn Aru??
damnn.... wakakaka!!

Pape pun, harap persahabatan yang dah lama terjalin ni akan berkekalan ya...
Gaduh-gaduh pun tetap bersatu balik kan :p

friendship forever tau korang!!
saaayaaanggg korang semua...

Nota Jemari: Jangan sampai dapat 'bom tangan" kan dari cik fara hahahaha

No comments: