, ,

Selamat Hari Raya 2015

Rasa nya masih belum terlambat lagi kan nak cerita pasal raya?!
Raya tahun ni sangat meriah kat umah ako sebab nya semua kaum kerabat pulang berhari raya.. :p


Lepas solat raya, layan anak-anak bujang ni bergambar.



Bila si besar jadi idola si kecik bertemu.
Bila mereka berjumpa setahun sekali, camtu la, macam-macam perangai.


Pastu Nina pun nak enterprem sama hahaha...


Anak-anak kesayangan hamba ...
Pasni bertambah lagi sorang...
Tahun depan bertambah meriah lagi la jawabnya....! :D


Dah puas bergambar, sesi 'collect' duit raya plak.


Setel urusan beraya kat rumah, kita ziarah kubur atok ngan uwan plak.
Alhamdulilah, sejuk hati uwan dan atok bila cucu-cucu datang beramai-ramai kan. 
Dan lepas tu kita terus kan beraya ke rumah sanak saudara.


Akhir kata, Selamat Hari Raya Aidilfitri.
Maaf Zahir dan Batin.
Daripada kami sekeluarga.

Nota Jemari: Seronok kalau arwah atok n uwan dapat tengok anak cucu beraya sakan kan ...Al-fatihah
Share:

1 comment:

  1. alfatihah buat mak dan ayah Ako ye

    Selamat hari raya buat ako dan adik beradik ye..itu baru anak-anak dari 3 pasangan...mana tahu tahun depan turn ako lah berpasangan mesti lagi meriah..aminnnn

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.