Followers

Friday, July 31, 2015

Selamat Hari Raya 2015

Rasa nya masih belum terlambat lagi kan nak cerita pasal raya?!
Raya tahun ni sangat meriah kat umah ako sebab nya semua kaum kerabat pulang berhari raya.. :p


Lepas solat raya, layan anak-anak bujang ni bergambar.



Bila si besar jadi idola si kecik bertemu.
Bila mereka berjumpa setahun sekali, camtu la, macam-macam perangai.


Pastu Nina pun nak enterprem sama hahaha...


Anak-anak kesayangan hamba ...
Pasni bertambah lagi sorang...
Tahun depan bertambah meriah lagi la jawabnya....! :D


Dah puas bergambar, sesi 'collect' duit raya plak.


Setel urusan beraya kat rumah, kita ziarah kubur atok ngan uwan plak.
Alhamdulilah, sejuk hati uwan dan atok bila cucu-cucu datang beramai-ramai kan. 
Dan lepas tu kita terus kan beraya ke rumah sanak saudara.


Akhir kata, Selamat Hari Raya Aidilfitri.
Maaf Zahir dan Batin.
Daripada kami sekeluarga.

Nota Jemari: Seronok kalau arwah atok n uwan dapat tengok anak cucu beraya sakan kan ...Al-fatihah

1 comment:

Jari Manis said...

alfatihah buat mak dan ayah Ako ye

Selamat hari raya buat ako dan adik beradik ye..itu baru anak-anak dari 3 pasangan...mana tahu tahun depan turn ako lah berpasangan mesti lagi meriah..aminnnn