,

Ramadhan hari ke-4

Hari ahad. Dah empat hari kita berpuasa. Alhamdulilah masih diberi kekuatan dan kesihatan yang baik. Ini hari menu berbuka adalah soto. 


Minggu pertama bulan ramadhan berjaya ditempuh. Abam abin masih kekal perjuangan berpuasa cuma aqeem je dah tewas hari kedua. Nampak gaya kena bagi semangat kat abam abin n aqeem untuk kekal berpuasa lagi. 

Nota Jemari : masih berjaya menahan nafsu dari pembaziran

Share:

2 comments:

  1. Soto kalau makan berbuka cukup kenyang uii..dengan kuahnya, begedilnyaa..sekali nnti pun nak masak soto laaa..

    ReplyDelete
  2. Kaaaaann....
    Bila nak buat tu.. nak terjah la umah dier 😋

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.