Salam Ramadhan

Alhamdulilah, bertemu lagi dengan bulan ramadhan. Tahun ni memang kami besederhana je. Takde nak mewah sangat dengan lauk pauk.

#DoneBerbuka hari pertama semalam dengan pulut kuning Zarina Zainuddin


Memang thorbaek laa
Walau ada sikit rasa masin dan kurang pedas tapi untuk kategori rendang, memang terbaek la. Semalam tu ako try rendang daging. Daging tu dimasak dengan lembut sekali. 

Bagi korang yang nak order, leh terjah ig #zarinazainuddin_ or mana- mana agen yang ada jual pulut ni. Memandangkan aku di sekitar kay ell, so aku contact je agen ig #agent_aisyah15 . Cepat dan tangkas, senang berurusan. Terima kasih awak😉 lenkali kita order lagi..

Bagi hidangan berbuka untuk hari kedua ni, tunggu nanti update hahah... 

Selamat Berbuka semua.

Nota Jemari: rezeki bulan ramadhan..

Share:

2 comments:

  1. Shedapnyaaa..nanti nak order gak laa.kat JB ada gak agennya..cuma tak tahu boleh dapat bila..

    ReplyDelete
  2. Nmpk menarikkn rendang nya. Cer la try

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.