Filem : Upin & Ipin - Keris Siamang Tunggal


Semalam kitorang berkesempatan tengok filem Upin & Ipin.
Memasing sangat hepi dan enjoy!

"Dua jiwa menjadi pembela......, "

Seram je kalau baca ayat kat keris Siamang Tunggal.

Hanya perkataan "SUPERB!" saja yang mampu terkluar dari mulut..
Memang Thorbaeeekkk la filem Upin & Ipin kali ni.
Sesuatu yang baru dan banyak improvement dari segi jalan citer , muzik, dan segala nya la.
Memang sangat puas hati!!
Bukan takat budak-budak , mak pak budak pun turut terhibur dan rasa puas.

Banyak pengajaran yang bagus dalam citer ni.
Suka cara diorang olah filem ni, dari satu citer rakyat atau citer donggeng ke satu citer menjadi satu. Harap jalan citer filem seterusnya pun lebih kurang macam ni atau lagi umph!

Sesape yang belom tengok, pergi la tengok.
Gerenti terhibur dan rasa puas hati.

.:Uyum pun tersangat la hepi kemain dia ye...!:. 😝

Nota Jemari: menanti "puteri", bila akan muncul ya?

7 comments:

  1. Yeayyyyy ko suka aku lagi suka...
    Ni Rabu ingat nak pergi tengok lagilah hahahaha..
    Aku suka nyanyian ERnie tu, mendayu-dayu terbawak-bawak nyanyian kat aku hahahaha...

    Kali ni memang best sebab upin ipin banyak muncul hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo ako suka nyanyi ramai2.. nk join menari rasanya haha

      Delete
  2. cuti last week mesti ramai pi tengok kan.. ritu tengok Captain Marvel ade depa tayang sikit. menarik..!!

    ReplyDelete
  3. Kami dari keluarga besar ARENA-DOMINO
    Mengucapkan selamat hari Raya Idul Fitri 1440 H,
    Semoga dihari yang istimewa ini akan membawa kedamaian, kebahagiaan dan kesejahteraan untuk semua orang ,
    Minal ‘aaidiin wal faaiziin , Mohon maaf lahir dan batin .

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com