Matta Fair 2019


Dia datang lagi weeiii!!!
Aiyooo... Memang mencabar kewibawaan ni bila dia dah muncul! Nak pegi 'jumpa' dia ke tak ye?! Aishh kenapa la ko suka datang time tengah tengah bulan ni??

Psstt...korang yang nak jumpa dia tu, jangan lupa beli tiket masuk! Tak mahal pun, hanya RM4 sahaja.  Beli je online, senang.. --> http://micem.matta.org.my

Semoga korang berjaya berjumpa dengan apa yang dihajati kat situ... Gud luck!!

Nota Jemari: dok dendiam kat umah je la *sigh*

7 comments:

  1. mohon satu hari nanti ada duit kepuk kepuk nak gi matta fair..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin ..insyallah... Tp xde duit pun leh je jenguk2 heheh...

      Delete
  2. Kita tunggu dia datang Johor woooo...
    Ayuh kitaaa...hahahahaha

    ReplyDelete
  3. Dtg tarikh mcm ni mmg x pergi la..dulu free entrance skrg dh kena bayo?? Rehat dulu la dari trvrl..eh boleh ke ahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaaaa mcm ssh nk percaya rehat dr travel heheerrr

      Delete
  4. Kami dari keluarga besar ARENA-DOMINO
    Mengucapkan selamat hari Raya Idul Fitri 1440 H,
    Semoga dihari yang istimewa ini akan membawa kedamaian, kebahagiaan dan kesejahteraan untuk semua orang ,
    Minal ‘aaidiin wal faaiziin , Mohon maaf lahir dan batin .

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com