TAG from DIR

1) 1st time naik kapal terbang
Time kocik2 dulu.. Lebih kurang umur 3 or 4 taun. Yang ako ingat masa pes time naik, dapat makan sedap2 & dapat hadiah banyak2 dalam kapal torobang. muehehe... Agak nya sebab tu la ako teringin nak jadi pramugari kot. lalalalalalaa

2)1st time beranak
erkk kawen pun belom, camno nak beranak?!!!

3)1st time gi overseas
Gi Indonesia ngan MAK, ABAH n kakak. Kan ako cakap tadi time kocik2 naik kapal torobang tu sbb nak terbang ke obersee la.

4)1st time duduk jauh dari family
Pas SPM, tu pun sebab dapat sambung study kat IPM Melaka. Sonok beb!! Rasa dunia ana yg punya. Yeehaaa, really enjoice!!!

5)1st time keje
Tahun 1999, pestime keje n tetap keje kat tempat yg sama sampai la skrg.

6)1st time rasa diri gemuk
2, 3 taun ako keje. Tu pun sbb ako frust bercinta.. Makan banyak sbb nak hilangkan stress... Sudahnya, berat ako mendadak naik sampai 60kg.. Gilo tul!!

7)1st time bercinte
Masa time skolah bleh kira tak?? Ala ok la kan.. nama pun CINTA monyet. Ada la jugak perkataan C.I.N.T.A tu.. hehehehe... gataii tau, kocik2 mak bapak soh belajar, ako gi bercinta plak.. eee gedik tul taim tuh.

8)1st time rase diri cantik
Kowang agak2??! Lu pikir la sendiri eh :p

9)1st time masuk cinema
Darjah 4 ngan family. Itu pun sebab layan citer 'Abang 92'

10)1st time admitted in hospital
Erkk.. so far tak pernah lagi. And minta dijauhkan. AMIN

11)pilihan hati
ermm.... kena pikir dulu *wink*

Nota Jemari: OK, SETEL!
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.