Followers

Wednesday, December 24, 2008

Makan MALAM ako

Kali ni jom kita terjah "Kak Long Paradise" pulak...
Konsep sama macam kat Nailis.
Cuma kat sini rileks sket... santai x kelam kabut n crowded mcm kat Nailis.

"Welcome"
Kasi posing depan pintu masuk.
Ako bukan keseorangan.
Dinner ngan DIA.

Sebahagian makanan kami.
Ako paling suker tomyam kat sini. Sedap bagi tekak ako la ye.

Sebelum makan, kita posing2 dulu.

Posing lagi..
Tapi sila jangan nak ngutuk2 eh..
*ni ako jeling kat beep2*

Ala gadis kampung.
Wakakakaa...

Kowang nampak tak tuh??
Ok ok jom kita kasi close up sket mende alah tu..

Ha dah nampak tak??
Plat "jalan-jalan cari makan"
Yup tempat ni pernah jadi bahan Maria Tunku Sabri dalam rancangan itu.
Dah lama dulu..

Last but not least, ako palinggggg suker vanilla shake kat sini.

Sekian.

Nota Jemari: kenyang pastu terus badan kebas2..

2 comments:

kunadzri said...

Kat mana Kak Long paradise ni retna... Nanti uncle gi merinyu kat sana plak... kompom retna ni suka makan tomyam... heheh...

AKO said...

kat area UIA Gombak...
aha mmg suker makan tomyam tapi xde la terlalu taksub sangat ehhee... ;-)