Followers

Sunday, December 14, 2008

Selamat Pengantin Baru

Sape tak kenal ngan ceera n ciput. Rata2 bloggers musti kenal sama ini couple. Arini derang kawen. So dijemputnya sumer bloggers datang ke majlis kenduri derang. Nama pun dah dijemput kan so bersepakat le ako ngan mya terjah juga kenduri dak comei itu.

Ini lah ceera. Comei kan!
Ako suker tengok muka dier..
Sweet sesangat. Klu mata ako yg pompuan ni tengok pun dah 'leleh', apatah lagi mata2 jantan kat luar sana. Konpom tido x lena tengok keayuan wajah si ceera nih.

"Kan Mya kan kan.. She so beautiful!"

Opssss tapi dah selamat jadi bini si ciput.
Tahniah wat kowang berdua.

Ceera nampak so sweet..
Ciput nampak encem..

Selamat Pengantin Baru
Ceera & Ciput
Moga kekal bahagia sampai ke anak cucu.

Hope kowang akan hepi2 selalu!

Banyak sungguh kameraman waktu itu. Sampai dah tak tahu nak tgk yg mana satu. Sudah nya gambar memasing sumer tarak tengok kamera yang betul.. Aiyakkkk x suker!!

"sis moralle, tu kak red pun ada sama tu.."

Makan sudah..
Bergambar pun sudah..
Dapat hadiah pun sudah..
So x reti2 nakbalik ker?

Pose ngan mya..
ha yg ni kat umah ako yek, harap maklum.

'bunga telur' daripada family ceera.

Nota Jemari: dah mcm artis plak ko ye, ceera.. *wink*

4 comments:

moralle said...

thnks sis updatekan wedding ceera, love u lah, muachhssssssssss...

AKO said...

love u too... mmuuaaahhhsss :p

SiS-lin said...

wah dpt bunga sabun ye..ingt mmg nk bg gift sabun gak nnti...

AKO said...

heheh wah dah mcm kenduri kawen je tu lin :p