Followers

Friday, January 2, 2009

Khamis, 25 Disember 2008 - Part 1

Cerita mereka sudah kowang baca..
Cerita dari ako baru nak bermula..
Mungkin agak panjang, so get ready baldi banyak2.
Mana tahu kot2 kowang termuntah2 baca coretan dari sudut pandangan 'anakomak'.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pagi yang indah.. Ako masih lagi dalam keadaan yang kurang menyihatkan. Demam sudah menyerang. Badan panas menambahkan lagi ke'berat'an dalam kelapa hotak. Coti punya pasal, ako gagahkan juga badan untuk ke Jay Bee. Bangun awal, harus hantar si putih ke kedai tayar terlebih dahulu. Setel sumer nyer, ako, huda & sodep serta kakak apis together2 ke Johor Bahru. Perjanjian untuk berkonvoi bersama JUN, carney & shai. Tempat pertemuaan adalah di tol sg besi.

Lokasi: R&R Ayer Keroh
Biasa la, klu dasar blogger, harus bergambar walau dalam jamban sekali pun.. muahahaha...

Lokasi: R&R Pagoh
Waktu: Lebih kurang 2.30 petang.
Konpom pewot memasing dah kelaparan waktu itu.

Selepas kekenyangan, perjalanan diteruskan. Oh ako sungguh teruja diatas pemanduan JUN bersama si kancil. Si putih sampai semput2 nak mengejar keletah si kancil di atas hiway. Adehh... nasib baik la pagi itu ako sudah servis tayar si putih. KLu idak, konpom tersadai sudah kami di tepi jalan dek penat mengejar si kancil JUN itu.

Tiba di simpang kluar TUAS, kami berpisah. JUN, carney & shai kluar ikut simpang TUAS itu. Manakala ako harus ke Skudai untuk menghantar huda & kakak apis. Jam hampir menunjukkan 6 petang. Alang2 sudah sampai ke area Bukit Indah, harus lah ako kontek member baik masa kat opis KL dulu. Lepak & borak2 sama laki dia.. Yeah, kitrg dah lama sangat x jumpa. Tepat jam 7 malam, ako dan sodep menuju ke umah LIN untuk bermalam. Dengar citer Jun, carney & shai sesat yek. Lebih kurang je kowang sampai ngan kitrg waktu itu.. eehehee.... alahaaaiiii...!!

Yeehaaaa dah sampai umah LIN!!

LIN sibuk sediakan minuman untuk kami sumer.
LIN sekeluarga mmg BEST arr!!!
Thanks LIN sbb sudi benarkan kami sumer bermalam kat teratak LIN selama 3 malam. Layanan LIN & keluarga mmg tip top arr!!.. Tak terbalas rasa nya.

Nota Jemari: bersambung...

4 comments:

SiS-lin said...

sama2 ret...tp apa yg termampu je tu di sajikn...harap jgn serik ye,,,,

AKO said...

tapi LIN, ret x dapat pun makan sajian LIN... huwaaaa.... kijam sape yg abeshkan tuh!!!!

nike shoes said...

can u leave ur phone number to me???

贵州信息港休闲游戏中心 said...

Good Blog, I think I want to find me, I will tell my other friends, on all