, ,

TERINGIN tapi...

Petang ni ako teringin nak makan sesuatu..
Mcm mengidam plak bunyinya nih..

Ako masuk la blog che mat gebu.. kot2 la boleh cari resepi yang diidam2kan..
ERmmm belek punya belek, wah banyak nya resepi.. Nampak mcm senang je nak buat tapi kan klu la takde bahan2 tu kat umah tambah takde plak oven atau microwave atau piuk kukus dan yg sewaktu dengannya, harus la segala niat suci murni nak memasak dibatalkan aje, ye tak!!

Tambah2 lagi, ako ngeri ngan percubaan2 membuat sesuatu yang baru nih.
Konpom mmg takkan menjadi punya.
So daripada ako bersusah payah nak buat tu sumer, baik ako siap2 kuar umah, memandu terus ke pasar malam sahaja. Muahaha... Jom jom, petang ni ada pasar malam kat area sri gombak. So, tunggu apa lagi, moh la ke sana cari makanan.

Aiyoo... tengok resepi2 tu sumer, windu kat arwah MAK. *sigh*

Nota Jemari: tak sempat nak belajar memasak pun.. huhu... :(
Share:

4 comments:

  1. ala ret, aku pun tak reti masak..hari2 masak itttuuu jer pun kira ok la, janji leh makan...zasss

    ReplyDelete
  2. hhehhehe aiyo kdg2 tingin gak nak masak cam org lain.. ;-)

    ReplyDelete
  3. alahai adekku ini.. kita ajor memasak kita pun tak pandai.. cuma pandai makan jer.. kalo free nanti bole nanti bajor ngan kak ct eh..ngeee :)

    ReplyDelete
  4. hahaha sudi ker kak CT ajor kita masak tuh :p

    *malu*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.