Followers

Monday, January 26, 2009

TERINGIN tapi...

Petang ni ako teringin nak makan sesuatu..
Mcm mengidam plak bunyinya nih..

Ako masuk la blog che mat gebu.. kot2 la boleh cari resepi yang diidam2kan..
ERmmm belek punya belek, wah banyak nya resepi.. Nampak mcm senang je nak buat tapi kan klu la takde bahan2 tu kat umah tambah takde plak oven atau microwave atau piuk kukus dan yg sewaktu dengannya, harus la segala niat suci murni nak memasak dibatalkan aje, ye tak!!

Tambah2 lagi, ako ngeri ngan percubaan2 membuat sesuatu yang baru nih.
Konpom mmg takkan menjadi punya.
So daripada ako bersusah payah nak buat tu sumer, baik ako siap2 kuar umah, memandu terus ke pasar malam sahaja. Muahaha... Jom jom, petang ni ada pasar malam kat area sri gombak. So, tunggu apa lagi, moh la ke sana cari makanan.

Aiyoo... tengok resepi2 tu sumer, windu kat arwah MAK. *sigh*

Nota Jemari: tak sempat nak belajar memasak pun.. huhu... :(

4 comments:

TiNiE said...

ala ret, aku pun tak reti masak..hari2 masak itttuuu jer pun kira ok la, janji leh makan...zasss

AKO said...

hhehhehe aiyo kdg2 tingin gak nak masak cam org lain.. ;-)

CM said...

alahai adekku ini.. kita ajor memasak kita pun tak pandai.. cuma pandai makan jer.. kalo free nanti bole nanti bajor ngan kak ct eh..ngeee :)

AKO said...

hahaha sudi ker kak CT ajor kita masak tuh :p

*malu*