Followers

Monday, February 2, 2009

Pasar Malam Jalan TAR

Malam itu kami tak tahu mahu ke mana. Seb baek budak bunian ini mencadangkan kami ke pasar malam Jalan TAR. Asalnya mau menyopingkan diri kat Maju Junction tapi tiba kat sana dah pukul 9.30 malam. Konpom la kedai2 dah tutup kat situ. Maka, menapak la kami ke Sogo plak. Lin sempat la sambar selai baju. Cantek la lin, ako suker baju ko!!

Tujuan utama kan nak gi jalan2 kat pasar malam. Lorrr pasar malam pun dah nak tutup waktu kami sampai. Tapi ada lagi gerai2 yg masih dibuka. Pewott lapar. Gurlpppp.. ayoyo memasing pewot gajah ke hape nih??!! Lin nak cari laksa. So singgah la makan di gerai yg menjual laksa penang. Sbbkan ako x suker sangat laksa utara so ako x leh arr nak komen pape ye pasal itu laksa.

Buat 'bakal suami ku'.. Ko jeles ker??? :p
muahhahha...

Penat berjalan, kita kasi lepak kejap.
Hahha x pernah2 ako melepak tepi jalan di tengah2 bandaraya kolumpo.

Dah alang2 berada di tepi jalan itu, maka bergambar la kami penuh keyakinan sambel disaksikan beribu2 mata mat2 moto di tepi trafic light itu. Ada ako kesah?!!!
wakakkakakaka...

Malam masih awal, hajat nak menyoping masih ada.
Ke downtown cheras plak kami.
Walau masa ni si amat udah mengantuk, MAK nya tatap juga mau menyoping. hehehe... alahaii sian si amat.

Eh jap jap ada owang tu lapar nasi. Seharian x makan nasi, so kita makan dulu.
Mula nya mmg ako x nak makan dah. Giler sakan pewot ako mcm2 kena isi nih. Last2 boleh tergoda ngan ikan siakap stim. Nyummy bak kata sodep, mmg ako melantak sowang2 ikan siakap tu.. erkk... gurllpp ahkak kelaparan ker ek?? ayoyoyo....

Lepas makan, niat mmg nak menyoping tapi bila terpandangkan si amat yg dah ngingau termimpi2 tu harus la kami pulang sahaja.
Sian kat kakak n adik. Takpe nnt turun KL lagi kita pusing2 sini lagi k.

Dah x menyoping, balik je la.

Nota Jemari: dah makan tido.. ermm elok la sangat!

2 comments:

SiS-lin said...

arghhh frust nye lin..jauh2 jln..tup tup x dpt nk soping...sungguh terkilan..huwaaaaa3x

AKO said...

takpe lenkali leh datang soping lagi k ;-)