Followers

Sunday, March 22, 2009

T-shirt MSJBOX is here!

Hoyeeeee t-shirt MSJBOX dah dapat...
Sms Kiki, sms shai... Jom kita terjah umah JUN & Carneyz..

"Tok! tok! Kami datang ni JUN....."

Wah, banyak nya t shirt2 yg kowang order..
Masa kitorang sampai, JUN tgh sibuk men'sorting' baju2 yg nak dipos.
Memang keje keras la BOSS msjbox tuh.
Tapi berbaloi jugak kan JUN!!

Hoyeeee pasni bleh tayang tshirt kat memana...
Jangan malu2 nak pakai.. Kasi promote juga itu 'produk'.






Datang waktu petang kan.. So musti la kena ada minum petang nya jugak.
Carneyz tak baek demam lagi. Sian dier. So shai belikan pisang goreng sama cucur udang.

"Jun oo Jun, ayor teh tu ko yg buat ke carneyz? hehehe"

Pas sesi tolongggggg tengok JUN sorting baju berakhir, baru la kitorang pun pulang ke umah masing2. Ako sempat hantar baju2 ke umah che mat tadi.

Nota Jemari: Hope sumer berpuas ati

7 comments:

shai said...

ye ye ye t-shirt itu sudah menjadi milik KITA

AKO said...

yeehaaaaa!

hidup MSJBOX!!!

CT Delima said...

thanks ret..kalau kita sihat kita pun ikut gak terjah umah Jun..sambil2 melawat pesakit lah sekali, kita pun demam gak ni :(

BelalangDewa said...

bankrap le tokey... bukan pergi nak beli barang. pergi makan rupanye di AKO ni.....

AKO said...

kak ct,
sama2 kak..
heheh xpe owang mengerti .. acacoommmm alamak kan dah jangkit..

belalang,
ishhh yapedaa tu bkn tokei bj yg beli, tu pembeli baju yg sediakan sumer makan2 tu tau :p

sishoney said...

wah...sume bekerja keras nampak.siap ada goreng pisang lagik...nak sket....

AKO said...

dah abeshh arr... iskkk