Tag from syaina

Sebab tgh buhsan n takde kojer, so ako layan kan ajer tag dari budak syaina nih.. Laayannnnn zasss....

5 things found in my bag: *bag ni means handbag ker?*

-dalam beg besar ada BEG DUIT
-ada henpon jugak
-ada kunci si putih
-tisu
-cermin mata *tapi ako x rabun ye*

5 things found in my wallet *yg ini beg duit la kan?!*

-musti la ada duit
-kad ATM, kad kredit, kad opis dan mcm2 kad lagi
-ic & lesen
-buku ASB
-macam2 resit

5 favourite things in my room *bilik ako?*

-desktop
-tibi n dvd *WAJIB!!*
-kimi, pinky & lily
-kipas n aircon
-lemari

5 things I've always wanted to do

-nak pegang duit banyak2
-nak coti-coti slalu.. around da world maybe?!
-nak kecutkan badan
-nak beli umah
-yg paling penting, nak KAWEN!!!

5 things I'm currently into

-mau sambar kamera
-aerobik, salah satu cara mau kecutkan badan
-blogging
-layan AF... musim demam sudah kembali..
-pikir camne nak cr duit bayar hutang.. huwaaaaaaa

Ok syaii.. akak dah setelkan tag nih..

Nota Jemari: SETEL!
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.