Pemberitahuan!

Adehhh dah banyak kali ako inform, skrg ni ako susah nak on9 sebab :-

1. modem streamyx ako dah terbakar. kena beli modem baru, then baru lah boleh online guna line streamyx.

2. kadang2 ako akan on9 juga menggunakan line jaring (prepaid). Line jaring adalah sangat2 lembab nak mampos!!

3. Modem jaring adalah sudah di install di dalam PC. Manakala modem streamyx adalah berada di luar PC. Yang rosak adalah modem streamyx bukan 'line' streamyx.

Harap maklum.

Tapi bila menggunakan line jaring, adalah sangat2 'berat' untuk men'view' blog2 kowang yang penuh dengan gambar2 segala bagai khazanah. Even blog sendiri pun payah ako nak view, so jgn la harap ako akan menjenguk kowang sowang2 sehingga segala nya pulih seperti sediakala. Maka, selagi ako x beli modem yang baru, selagi itu lah ako akan menyepi, sepi & disepi.. Entry2 adalah dihapdet di opis dan auto publish.

Ooo... mau online di opis?? Harap maaf, hanya seketul dua ketul je masa yang ako ada untuk menjenguk blog sendiri. Apatah lagi untuk beramas mesra ngan kowang di blog memasing. Segala kesulitan ako, hope kowang paham. Lepas ni jangan ada yang bertanya lagi bila ako nak online? Line dah ok ker? adehh ako dah malas nak jawab soklan2 itu berulang2.
Sekian.


~AKO no one else~,

Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.