Followers

Saturday, May 30, 2009

Bila kami 'Main' tengah malam

Adehhh tajuk x agak2 kan.. hahhhaa...
opocot mak ko, dah dah jangan nak pikir yang bukan2 lak.
Takde kena mengena nak 'bunuh setan' atau 'malam jumaat'.
Kowang tu bukan bole cakap lain sket, mula kepala hotak sumer nak jadi 'biru' atau 'kuning' je. muhahahahaa.....

Ni la kojer kitorang yang susah nak tido malam.
Apa lagi kitorang layan men game kat YM la jawab nya.
Syiok gak men game yg leh lawan berdua nih.


Tadi men game checker.. Skrg ni kitrg tgh layan game chess plak...
Tadi kitrg seri.. Lepas ni?? Tunggu!!!

Nota Jemari: syiok gak 'men' malam2 nih...

2 comments:

SiS-lin said...

wakakaakh...aku kalahh jekk..tp seri tu kan..hahahaha

AKO said...

takpe takpe nnt kita men lagi ek lin :p